כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
'מחלה' מדבקת

רופא שעבד אצל טראמפ לא הצליח למצוא עבודה

רופא מנתח אמר כי הוא נאבק למצוא עבודה לאחר ארבע שנות כהונתו כרופא הבכיר באמריקה תחת הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. "אנשים עדיין מפחדים לגעת בכל מה שקשור לטראמפ"

הנשיא טראמפ
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

ג'רום אדמס, רופא מנתח, ואשתו, לייסי, מוצאים את עצמם לעתים קרובות מדברים על מה שהם כינו "אפקט טראמפ". הם הרגישו זאת בנסיון להתקבל לאקדמיה, שם הוא קיבל דחיות מנומסות מפקידי אוניברסיטה, הם חששו שמי שכיהן בתפקיד אצל הנשיא לשעבר יתקבל בצורה רעה על ידי גופי הסטודנטים השמאלניים שלהם, כך דווח ה'וושינגטון פוסט'.

כעת, שנתיים לאחר שאדמס עזב את תפקידו כמנתח הכללי של ממשל טראמפ, בני הזוג חשים זאת בצורה חריפה כתמיד. כשדונלד טראמפ הכריז החודש שהוא יתמודד שוב לנשיאות, הם מעדיפים לדבר על בריאות הציבור, בצורה מאוד אישית. אשתו של הרופא לייסי אדמס, אובחנה עם סרטן העור (מלנומה).

אדמס, בן 48, כינה את הנשיא לשעבר טראמפ "כוח שבאמת מוציא את האוויר מהחדר". הוא אמר כי: "הנגאובר של טראמפ עדיין משפיע עליי בדרכים משמעותיות".

אדמס קונן על הכרזתו של טראמפ על מועמדותו לנשיאות ב-2024, ואמר כי הריצה השלישית של הנשיא לשעבר בבית הלבן "תקשה עליי". בראיון, אשתו לייסי חשפה שהיא שנאה את טראמפ ולא רצתה שבעלה יעבוד בממשל.

אדמס היה מובטל מינואר 2021 עד ספטמבר של אותה שנה, כאשר נשיא אוניברסיטת פרדו, מיץ' דניאלס, מושל אינדיאנה הרפובליקני לשעבר, שכר אותו להיות מנהל בכיר ברפואה באוניברסיטה. עם זאת, אדמס הבהיר שהוא לא מתלונן על המאבק למצוא תעסוקה.

דונלד טראמפ רופא הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד