כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ממשיך בהסתה

ליברמן: "חייל גוי הוא יהודי יותר מבחורי פוניבז' וחברון"

איווט ליברמן, שר האוצר היוצא, תקף היום בישיבת הסיעה את הדרישות התקציביות של החברות הנכנסות לקואליציה כשטען כי הממשלה החדשה תעלה מסים בשביל לממן את החרדים | לדבריו, אבי מעוז מ'נעם' יעצור את העלייה הרוסית וטען כי "חייל גוי הוא יהודי יותר מבחורי ישבות פוניבז' וחברון"

ליברמן: "חייל גוי הוא יהודי יותר מבחורי פוניבז' וחברון"
אביגדור ליברמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (שני) את ההסכם שנחתם בין הליכוד למפלגת נעם, במסגרתו הוחלט על הקמת רשות לזהות לאומית-יהודית - בראשה יעמוד ח"כ אבי מעוז, שיהיה אחראי גם על הארגון "נתיב" ועל יחידות נוספות. הוא השתלח ב"ממשלה החרדית" שקמה והסית נגד "שדידת קופת האוצר" על ידי המשתמטים.

בפתח דבריו אמר ליברמן כי "בכל דרישות השכר אנחנו מעל 100 מיליארד שקלים. ברור שאפשר לממן בשתי צורות: העלאת מיסים לאנשים העובדים ומשרתים בצה"ל והגדלת הגרעון. במקרה זה יורידו את דירוג האשראי של ישראל, לכן כל חריגה יש לה השפעה מידית גם בעולם וגם בחזרה מהעולם. אני מקבל טלפונים יש פה מצב נזיל כאשר חלק מהגופים שוקלים לצאת מישראל".

לדברי שר האוצר היוצא, "אנחנו נמצאים במצב ששר האוצר לא יכול לקבל אף אף החלטה, ככל שזה ימשך זה יפגע בישראל. ב-1 דצמבר מחירי הדלק אמורים לקפוץ ב-60 אגורות לפחות, תלוי בדולר ובמחירי הנפט. בסופו של דבר אותם כספים שהקצבנו למיתון בעליית הדלקים נגמר, אי יכולת לקבל החלטה פוגעת בכולנו. אני לא יודע למה לקואליציה חרדית שאין לה קשר לימין, התחילה ברגל שמאל".

עוד אמר: "אני שמעתי על התבטאות של מעוז שאמר שחוק השבות משמש להכנסת גוים למדינת ישראל. האיש הזה ממונה על 'נתיב' (לשכת הקשר) שזה חסימת העלייה. למנות אותו זה לחסום את 'נתיב' העלייה ליוצאי חבר העמים. לא יודע מה ההתייחסות של ראש הממשלה המיועד, אבל ברגע זה משרתים 5.5 אלף חיילים לא יהודים על פי ההלכה ומבחינתי יותר יהודים מתלמידי הישיבות בפוניבז' וחברון". כנראה שגם אותם אבי מעוז רוצה לחסום מכניסה לחברה הישראלית".

 

 

איווט ליברמן הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד