כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בגובה 30 מטרים

מטוס התרסק על עמוד חשמל ונותר תלוי באוויר במשך שעות

מטוס קטן התרסק במרילנד על עמוד חשמל. המטוס נותר תלוי באוויר במשך שעות, שני אנשים חולצו מהמטוס שהיה סבוך בקווי החשמל. החשמל נותק לעשרות אלפי אנשים ממחוז מונטגומרי

מטוס התרסק על עמוד חשמל ונותר תלוי באוויר במשך שעות
המטוס על עמוד החשמל צילום: Montgomery County Fire and EMS

שני אנשים חולצו לפנות בוקר (שני) ממטוס שנותר תלוי 30 מטרים באוויר על קווי חשמל לאחר שהתרסק במחוז מונטגומרי, מרילנד, ביום ראשון בלילה.

כוחות ההצלה משכו את הטייס והנוסע מהמטוס הקטן מתוך ההריסות לאחר שהיו לכודים במשך מספר שעות לאחר ההתרסקות. גורמים רשמיים הודיעו כי שני האנשים פונו לבית חולים עם פציעות קשות.

הצוותים נאלצו לנתק את החשמל של המגדל כדי להבטיח שלא תעבור אנרגיה שנותרה דרך העמוד למבנה הסמוך. גורמים רשמיים אמרו לאחר מכן היה צורך לאבטח את המטוס כדי שלא ייפול במהלך החילוץ.

דובר שירות הכבאות וההצלה של מחוז מונטגומרי, פיט פירינגר, אמר כי המטוס הקטן היה תלוי כ-100 רגל (30 מטרים) באוויר עם שני אנשים עליו. ערפל כבד היה באזור לאחר רדת החשיכה וסיבך את מאמץ החילוץ. החשמל חזר לכולם כשש שעות לאחר ההתרסקות.

בתי הספר הציבוריים של מחוז מונטגומרי הודיעו ברשתות החברתיות כי בתי הספר יהיו סגורים ביום שני עקב הפסקת החשמל. מינהל התעופה הפדרלי אישר את ההתרסקות ואת מספר האנשים על סיפון המטוס הקטן.

מטוס התרסק עמוד חשמל מרילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד