כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
משבר אמון גדול

דיווח: שיחת הצעקות בין דרעי ונתניהו

שיחה מתוחה התנהלה היום בין נתניהו לדרעי בנוכחות מנהל המו"מ מטעם הליכוד יריב לוין על רקע עיכוב החלפת יושב ראש הכנסת ו"ניהול המו"מ בצורה כושלת" כלשונו

דיווח: שיחת הצעקות בין דרעי ונתניהו
דרעי, נתניהו ויריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שיחת הצעקות של דרעי ונתניהו: יו"ר ש"ס אריה דרעי כעס וצעק היום (שני) על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו כשברקע הליכוד מורח את מינוי יו"ר הכנסת ולא מקדם באופן ממשי את השיחות מול השותפות.

לפי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', דרעי טען: "הליכוד מנהל את המו"מ בצורה כושלת. ביקשו מש"ס לוותר ולוותר ולא התקדמו בכלל. נתניהו ולוין שמנהל את המו"מ מטעם הליכוד ניסו להשיב: "זה לא תלוי בנו. מחכים לסמוטריץ'".

דרעי לא קנה את זה ולפי גורמים בש"ס יש משבר אמון גדול בין דרעי לנתניהו אחרי שהליכוד מבקש בכל הזדמנות שניה לשנות את הסיכומים שהושגו בין המפלגות. בן היתר כועסים בש"ס על הויתור על משרד הנגב והגליל ל'עוצמה יהודית' שלא סייע באופן ממשי לקדם את השיחות ודרישות ויתור נוספות שהגיעו ביממה האחרונה מהליכוד.

מוקדם יותר היום אמר דרעי בישיבת סיעת ש"ס בכנסת: "לצערי לא כולם הפנימו שש"ס קיבלה רק 11 מנדטים. אני רוצה לומר: אם לא היינו עושים ויתורים בשבועיים האחרונים לא היינו מגיעים לשלב הסיכומים. עם זאת, אנחנו לא קרובים לחתימה. היינו קרובים לסיים לפני כמה ימים אולם יש נסיגה במשא ומתן. לא דרכי לאיים, אבל אני אומר שאנחנו צריכים להחליט עד כמה אנחנו יכולים עוד לוותר בשביל להקים את הממשלה. גם לנו יש גבולות ואנחנו צריכים לדעת איפה להציב את הקו האדום".

בנימין נתניהו משא ומתן קואליציוני הסכם קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד