כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תיעוד מההכנות בדי סיטי

הערב: חתונת הענק למוז'יניק מבאיאן • הלו"ז המלא 

שמחת בית צדיקים: הערב אלפי חסידי באיאן מהארץ ומהעולם יחגגו את שמחת החתונה לבנו המוז'יניק של הרבי מבאיאן שיינשא הערב בחתונת ענק במתחם הדי סיטי במישור אדומים. 'בחדרי חרדים' עם הלו"ז המלא מהשמחה ומה אמר הרבי על החסידים שהגיעו מחו"ל?  

הערב: חתונת הענק למוז'יניק מבאיאן • הלו"ז המלא 
ההכנות לחתונת באיאן צילום: באדיבות המצלם

אלפי חסידי באיאן יחגגו הערב את שמחת החתונה ההיסטורית לבן זקוניו של האדמו"ר מבאיאן, החתן החשוב ישראל ברייאר שיינשא לכלה בתו של הרה"ג רבי חיים וגשל ראש ישיבת 'דרכי יושר' בירושלים ומחסידי בעלזא, בנו של הגאון רבי הערשל וגשל, מרבני ומשפיעי ישיבת ערלוי, וחתן האדמו"ר מסטרטין פלטבוש זצ"ל.

התרגשות שיא נרשמת בחסידות לאחר חודשים של הכנות, השמחה כבר החלה בשבת האחרונה בעלייה לתורה ובפאר-שפיל כפי שדווח וסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים', החתונה הקודמת לבתו הצעירה של הרבי נערכה בשנת תשע"ט שהתקיימה אז בסמוך למרכז האירועים 'דוריה' בשדה יואב, הסמוכה לקרית גת. 

ההכנות לחתונה האדירה כבר החלו בשבועות האחרונים, וכבר מאתמול נסגר מתחם ה'די סטי' במישור אדומים, ויעמוד כולו לרשות החתונה ההיסטורית. מאות אברכים הגיעו בימים האחרונים למתחם בכדי להכשיר את שטח המתחם לקראת החתונה. 

אמש התקיים מעמד ה'חתן מאל' בהיכל ה'קלויז' בירושלים בהשתתפות החסידים כאשר במהלך המעמד קיבל הרבי את ה'קוויטל' של כלל החסידים שהשתתפו ב'דורון דרשה'. ולאחר מכן חילק הרבי למנהלי המוסדות מעטפות מיוחדות עם כסף כנהוג לעשות סעודת עניים, כמו כן הזמין הרבי את כלל החסידים לבוא להשתתף בשמחת החתונה. 

בין קהל הענק של החסידים בלטו מאות תושבי חו"ל שהגיעו במיוחד לקחת חלק בשמחה סיפור מעניין שנרשם השבוע כאשר אחד הימים הרבי באת שנשא דברים הוציא מכיסו פתק ואמר שאחד מאנ"ש תושב ארה"ב שלח לו את הפתק וכתוב בו מקרה מעניין שבשבת האחרונה היה ממש ריק ב'קלויז' בבורו פארק לאחר שרוב החסידים כבר נסעו לארה"ק ואז מכרו עליות לבחורים כשהגיעו לשישי מכרו את העלייה תמורות שעות רצופות ושני בחרים התמקחו על השעות כשלבסוף קנה אחד הבחורים את העלייה בסך 48 שעות ואחר כך נתן את העלייה לחברו והפטיר הרבי על זה "תורת חיים ואהבת חסד" וזה מקצת השבחים של החסידים מאמריקה. 

הערב בשעה 17:00 יחל מעמד קבלת פנים באולם שהוכשר בהשקעה אדירה ומיוחדת במתחם הדי סיטי שבמישור אדומים. אבטחה כבדה צפויה בצירים המובילים למישור אדומים.

מעמד החופה יתקיים בשעה 18:30 ברחבה הסמוכה, ול'בחדרי חרדים' נודע כי מי שצפוי לסדר קידושין הוא האדמו"ר מרחמטריווקא ואדמו"רי בית רוז'ין, לאחר מכן יכנסו במתחם מיוחד שהוכשר לסעודה ובהמשך הרבי יכנס לשמחה שתיערך עד השעות הקטנות של הלילה לקול מצהלות החסידים במתחם הענק.

גדולי האדמו"רים צפויים להשתתף בשמחה, הגראמר בשמחה יהיה ישראל אדלר. 

'בחדרי חרדים' מגיש גלריה נרחבת מההכנות במתחם

חסידות באיאן הרבי מבאיאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד