כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המטפלת נעצרה

השאירה אקונומיקה בבקבוקים, פעוטות פונו לבית החולים

המטפלת, תושבת הוד השרון, נעצרה לאחר שפעוטות פונו לבית החולים, שם התברר כי הורעלו מחומר ניקוי | החשד: השאירה אקונומיקה בבקבוקי התינוקות

השאירה אקונומיקה בבקבוקים, פעוטות פונו לבית החולים
גן ילדים צילום: unsplash

המשטרה עיכבה היום (שלישי) לחקירה תושבת הוד השרון, בחשד שהשאירה חומר ניקוי מסוג אקונומיקה בבקבוקי התינוקות במעון בו עבדה.

חוקרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על 2 תינוקות בגילאי שנתיים, שהועברו לטיפול רפואי במרכז הרפואי מאיר בעיר, לאחר שע"פ החשד בעת ששהו במעון שתו מים מבקבוק בו הושאר חומר ניקוי.

חקירה מהירה שניהלו חוקרי התחנה העלתה חשד לגבי אחת העובדות במקום - תושבת העיר בת 28 אשר עוכבה כאמור לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא.

מהמרכז רפואי מאיר נמסר כי שני פעוטות כבני שנתיים וחצי הגיעו למחלקה לרפואה דחופה ילדים במרכז הרפואי, עם חשד לשתיית משקה שהיה מהול באקונומיקה. ד"ר דניה טקגי, רופאה בכירה במלר"ד הילדים מעדכנת: " הפעוטות הגיעו לכאן לסדרה של בדיקות. לאור מצבם הטוב לא היה צורך לאשפזם אך בשל הסכנה של שתיית חומר ניקוי הוחלט להשאירם להשגחה".

מעיריית הוד השרון נמסר: "במהלך שגרת יום פעילות של מעון הגפן בהוד השרון, מעון יום שיקומי, המופעל מטעם משרד הרווחה על ידי עמותה, שני פעוטות חשו לא בטוב ופונו למיון, ככל הנראה בשל חשיפה לחומר לשטיפת כלים. מצבם של הפעוטות קל והם נמצאים עם הוריהם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע אגף הרווחה של עיריית הוד השרון מלווה את המשפחות".

 

מעון אקונומיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד