כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
יעד תיירות מרכזי

איראן התחייבה: לא נבצע במדינה פיגועים נגד ישראלים

תאילנד עדכנה את ישראל כי קיבלה התחייבות מאיראן לפיה לא תנסה לפגוע בישראלים במדינה שמהווה יעד תיירות מרכזי עבור ישראלים. כך לפי מברק של משרד החוץ. איראן ניסתה בעבר לבצע פיגועים נגד ישראלים בתאילנד

איראן התחייבה: לא נבצע במדינה פיגועים נגד ישראלים
שוטרים בתאילנד צילום: Moshe Shai/Flash90

תאילנד עדכנה את ישראל כי קיבלה התחייבות מאיראן, לפיה זו לא תנסה לבצע פיגועים נגד מטרות ישראליות על אדמת תאילנד - כך מדווח ברק רביד באתר 'וואלה'. תאילנד היא יעד מרכזי עבור תיירים ישראלים. בשנים האחרונות ניסו פעילים של כוח קודס של משמרות המהפכה האיראנים לבצע פיגועים נגד יעדים ישראלים בתאילנד.

על פי הדיווח, ב-15 בנובמבר נפגש בבנגקוק בכיר במשרד החוץ של תאילנד בבנגקוק עם ראש המערך המדיני במשרד החוץ, עליזה בן נון. לפי מברק של משרד החוץ, הדיפלומט התאילנדי הבכיר עדכן את בת שיחו הישראלית בפרטי הביקור שקיים בטהראן בחודש אוגוסט ושהתמקד בנושא הביטחוני.

לפי המברק, הבכיר אמר כי במהלך שיחותיו בטהראן הוא ביקש מהאיראנים לאשרר את ההתחייבות שנתנו שנה קודם לא לתקוף מטרות ישראליות על אדמת תאילנד. הבכיר אמר לבן-נון כי האיראנים הסכימו וחזרו על הבטחתם.

דובר משרד החוץ עמנואל נחשון אמר בתגובה לאתר 'וואלה': "איננו מתייחסים בתקשורת לתכנן של שיחות דיפלומטיות". שגרירת תאילנד בישראל פאנאבה צ'נדרארמיה אמרה כי הפרטים בידיעה אינם נכונים.

תאילנד איראן משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד