כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סערת החיילים בחברון

אלאור אזריה: "לא מבין בכלל על מה העונש"

החייל לשעבר שהיה מעורב בפרשיית הירי על מחבל מנוטרל בחברון לפני מספר שנים, הגיב לסערה סביב התיעודים בהן נראים חיילים תוקפים פיזית ומילולית פעילי שמאל: "האנשים האלה שבאו לחיילים בחברון באו מאורגנים, חיילים שמסכנים את החיים שלהם כדי להגן גם על אותם אנרכיסטים"

אלאור אזריה: "לא מבין בכלל על מה העונש"
אזריה מול קהל תומכיו ביציאתו מהכלא צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אלאור אזריה, החייל שעורר סערת ענק במדינת ישראל אחרי שירה במחבל דקות לאחר שנוטרל ונשלח לכלא, מתייחס היום (רביעי) לסערה סביב העונש שהושת על הלוחם שתועד בשבוע שעבר אומר לפעילי שמאל בחברון כי "בן גביר יעשה סדר".

אזריה הגיב היום (רביעי) למעצר החייל מחטיבת גבעתי, ואמר בראיון ל'גלי ישראל': "האנשים האלה שבאו לחיילים בחברון באו מאורגנים, חיילים שמסכנים את החיים שלהם כדי להגן גם על אותם אנרכיסטים. ציפיתי שילמדו את הלקח לתת גיבוי לחיילים". 

"אני לא מבין בכלל על מה העונש של הלוחם, אם הוא היה אומר 'זהבה גלאון תעשה פה סדר' מישהו היה מדבר על זה?", תהה אזריה בזעם.

הוא התייחס גם לתיעוד בו נראה חייל אחר מכה פעיל שמאל בחברון, אחרי שזה הקניט אותו: "החייל הזה בחברון שנתן אגרוף לאנרכיסט, בסופו של דבר יש את ההתחלה גם. החייל לא קם בבוקר ואמר לעצמו 'היום יבוא אנרכיסט אתן לו פצצה'. אני סומך על החיילים שיפעלו כפי שהם רואים לנכון ושאותו אנרכיסט ישים קרח וילחץ כל הלילה".

אלאור אזריה חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד