כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
המעון הזמני

ברחוב הצפוף: תכנית הבניה סביב בית משפחת נתניהו

אחרי 12 שנים בבלפור, נתניהו ומשפחתו לא חוזרים עדיין אל המעון הרשמי וצפויים להמשיך להתגורר בביתם הפרטי ברוב עזה בבירה, שיהפוך למעון הרשמי הזמני. השכנים ברחוב הצפוף מתנגדים ובמשרד ראה"מ שוברים את הראש למצוא פתרון

ברחוב הצפוף: תכנית הבניה סביב בית משפחת נתניהו
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תכנית הבנייה של משרד רה"מ מסביב לבית משפחת נתניהו: בימים האחרונים מקודמת תכנית בנייה להצבת תאי שירותים ומתקני אבטחה על המדרכה הסמוכה לביתה הפרטי של משפחת נתניהו ברחוב עזה בירושלים.

משרד ראש הממשלה נערך להתאים את הבית של נתניהו למגורי ראש ממשלה. הדירה של נתניהו ממוקמת ברחוב עזה שנחשב לרחוב מרכזי וצפוף בירושלים. בניית מתקני האבטחה ותאי השירותים ברחוב צפויה לצמצמם ביותר מחצי את רוחב המדרכה הצרה במקום. התכנית מוערכת ע"י משרד ראש הממשלה במאות אלפי שקלים.

הבנייה ברחוב עזה מתעכבת, לפי שעה, בשל התנגדות נחרצת של השכנים. במשרד רה"מ שוברים את הראש בנסיון למצוא פתרון הולם למצב.

גורמים בכירים במשרד הציעו לבקש ממשפחת נתניהו לעבור להתגורר בבית ברחוב הפורצים כדי למנוע קשיים בתנועה ברחוב עזה. כל זה בזמן שהשיפוץ במעון הרשמי בבלפור נמשך, נמרח מזה כשנתיים ולא ברור כלל מתי יסתיים.

בניגוד לקודמיו, לפחות נגד נתניהו לא תימתח ביקורת מאחר והוא לפחות קבע את ביתו בבירת ישראל ה"ה ירושלים, לעומת לפיד ובנט שהפכו את ביתם הפרטי ברעננה/רמת אביב למעון ראש הממשלה הרשמי.

מעון ראש הממשלה משפחת נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד