י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לבקוע את השמים

פתח קטן לישועה גדולה: הסגולה שתמיד עובדת!

למעלה מעשרים שנות ציפייה לפרי בטן הגיעו אל סיומן בתשע דקות * השידוך התעכב במשך שנים, והגיע דרך חלון זמן של תשע דקות בלבד * בתפילה של תשע דקות אפשר לבקוע את השמים ולפעול ישועות על טבעיות * כל הפרטים

פתח קטן לישועה גדולה: הסגולה שתמיד עובדת!
הגר"ג אדלשטיין צילום: מתוך אתר קופת העיר

הסיפורים לא מפסיקים לזרום, עשרות שנים של כאב וסבל הסתיימו להן בעת רצון מיוחדת, כשהשמים נפתחו והתפילה הטהורה של מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות, העפילה לשמי מרום והיפכה את מידת הדין למידת הרחמים.

כוחה של התפילה, כך לימדו אותנו חז"ל, הוא כח על טבעי. אפשר לחולל בעזרתו גדולות ונצורות. הקב"ה שומע תפילת כל פה, ובמיוחד תפילתם של צדיקים. כמו כן כתוב "ואני תפילתי לך ה' עת רצון", ישנם זמנים שהם בבחינת 'עת רצון' ומי שזוכה לכוון אליהם ולהתפלל בהם, תפילתו מתקבלת באופן מיוחד ויוצא דופן.

כבר לפני אלפי שנים, כתב הספר הקדוש והפלאי 'ברית מנוחה', שבריבוי התשיעיות יש סגולה מיוחדת. בשנה התשיעית, בחודש התשיעי, ביום התשיעי, בשעה התשיעית, זוהי עת רצון גדולה במיוחד, ואשרי חלקו של מי שיתפלל בשעה הזאת ויפעל ישועה על עצמו.

ואכן, הורו רבותינו גדולי הדור, שהזמן הזה הוא בשעה התשיעית של ט' בכסלו, החודש התשיעי למניין החודשים המתחיל מחודש ניסן. כמו כן לנוכח העובדה שקיימות שיטות שונות לגבי הזמנים שבהם חלה השעה התשיעית, לפי שעות זמניות, נבדק ונמצא שיש תשע דקות שהן חלק מהשעה התשיעית לפי כל הדעות.

הסגולה התפרסמה מאוד, ורבים נושעו בשנים החולפות. זוג חשוכי ילדים שציפו במשך יותר מעשרים שנה לפרי בטן, ונושעו רק לאחר שגדולי ישראל העתירו בעדם בעת הרצון המיוחדת, בחורה מבוגרת שבמשך שנים לא הצליחה למצוא את זיווגה ההגון, אדם שהיה מסובל בחובות כבדים ומצא את הישועה שלו אחרי התפילה המיוחדת ועוד, אלו רק חלק מהסיפורים שמגיעים מדי שנה למשרדי 'קופת העיר', מאנשים שתרמו, זכו שגדולי התורה התפללו עליהם בעת הרצון המיוחדת, ונושעו!

בשבת הקרובה ט' בכסלו, בשעה התשיעית לפי סדר השעות הזמניות – 64 גדולי התורה והחסידות בדורנו יעתירו בתפילה ויזכירו את שמות התורמים בפרטיות.

במקביל שליחי קופת העיר יעתירו ב-12 מקומות קדושים ויזכירו את שמות התורמים! הקליקו כאן. אסור להחמיץ!!!

 

קופת העיר דקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד