י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
היסטוריה עבריינית

ארה"ב: בן 10 ירה למוות באמא שלו, לאחר שסירבה לבצע קניה באמזון

ילד בן 10 במילווקי ארה"ב ירה באמו למוות מכיוון שהיא לא רכשה לו אוזניות. לאחר מכן הוא נכנס לחשבון אמזון שלה והזמין אותו למחרת, כך אמרו התובעים בבית המשפט שהאשים אותו ברצח

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

ילד בן 10 ירה למוות באמא שלו במילווקי ארה"ב, הוא הועמד לדין והוא מוחזק במתקן מעצר לנוער, כך דווחה התקשורת המקומית, שמו של הילד לא פורסם בגלל גילו.

בתחילה הוא סיפר למשטרה שהוא לקח את האקדח מחדר השינה של אמו בסביבות השעה 7 בבוקר ב-21 בנובמבר והלך למרתף שם היא עשתה כביסה. הילד טען לאחותו שהוא סובב את הנשק סביב אצבעו וכדור נורה, אחותו בת ה-26, התקשרה למספר החירום911. אבל יום לאחר מכן, קרובי משפחתו יצרו קשר עם הרשויות לאחר שהטילו ספק בסיפורו והוא הודה במשטרה שהוא כיוון את האקדח בכוונה לעבר אמו.

יום אחרי שירה בפנים של אמו, הוא נכנס לחשבון האמזון שלה והזמין אוזניות, וגם תקף את בת דודתו בת ה-7. "אני ממש מצטער על מה שקרה. אני מצטער שהרגתי את אמא שלי", אמר הילד לדברי הדודה. קרובי משפחה סיפרו לרשויות על ההיסטוריה שלו של התנהגות מטרידה, לפני שישה חודשים הוא גרם לפיצוץ כשהצית בלון שהכיל נוזל דליק, כך סיפרה המשפחה לחוקרים. הם דיווחו שהילד אמר להם שהוא שומע קולות דמיוניים.

כשהמשטרה תחקרה את הילד שוב, הוא אמר להם שהוא כיוון את האקדח לעבר אמו וניסה לירות בקיר כדי "להפחיד אותה", אך פגע בה כשהיא הלכה מולו. הילד הופיע לראשונה ביום שישי לפני שבוע בבית המשפט המחוזי במילווקי, שם נקבע שחרור ערבות במזומן על 50,000 דולר. הוא אמור להופיע במרכז לנוער ומשפט במשפחה במילווקי ב-7 בדצמבר.

ארה''ב ילד ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד