כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ביש מזל

מנהטן: רכש ​​300 מכשירי אייפון, הוכה ונשדד

גבר בן 27 נשדד מיד לאחר ביצוע רכישה גדולה בחנות אפל. גנבים תקפו אותו והסתלקו עם 125 מתוך 300 מכשירי האייפון שזה עתה קנה

מנהטן: רכש ​​300 מכשירי אייפון, הוכה ונשדד
אייפון. אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר מניו יורק הותקף ונשדד דקות ספורות לאחר שהוציא עשרות אלפי דולרים על 300 מכשירי אייפון 13s. ביום שני לפנות בוקר, הגבר האלמוני בן ה-27 יצא מחנות אפל בשדרה החמישית בניו יורק עם 300 אייפון 13 בשלושה תיקים, כך דווח ה'דיילי סטאר'.

בזמן שצעד לעבר מכוניתו, רכב אחר עצר ושני גברים זינקו החוצה ודרשו את התיקים. לאחר שניסה להגן על עצמו, הקורבן נחבט בפניו, הגנבים יצאו בסופו של דבר עם אחד התיקים - שהכיל כ-125 מכשירי אייפון בשווי של כ-95,000 דולר. משטרת ניו יורק אמרה כי "המתקפה התרחשה מוקדם ביום שני בבוקר. האיש סירב לקבל טיפול רפואי ולא נפצע באורח קשה".

לפי הדיווחים בארה"ב, הוא קנה מאות מכשירי אייפון 13 כדי למכור אותם בעסק הקטן שלו. החנות של אפל המדוברת פתוחה 24/7 והאיש כנראה קנה אותם בשעה מוזרה כדי להימנע מלהיות יעד לפשע באור יום.

משטרת ניו יורק טוענת כי היא חוקרת את האירוע וטרם פרסמה תיאור של החשודים. הגולשים תהו למה הוא קונה בלילה ולא מזמין מהחנות עם משלוח מאובטח. מגיב אחד אמר: "לא הנורה הכי מבריקה שהסתובבה ברחובות ניו יורק מוכת הפשע לאחר שנראה רוכש מאות מכשירי אייפון בשעה 01:00 בלילה. בטוח שהוא לעולם לא יעשה את זה שוב. אולי מעתה ואילך פשוט ישלח יזמין אותם לעסק שלו כמו בן אדם נורמלי".

אייפון ארה''ב שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד