כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שני קטינים נעצרו

תיעוד: ערבים השפילו חרדי והעלו ל'טיקטוק'

שני קטינים תושבי העיר העתיקה נעצרו אמש על ידי המשטרה לאחר שהעלו סרטון לרשת ה"טיקטוק", בו הם נראים משפילים אדם חרדי | המשטרה: "נמשיך להיאבק בנחישות ולטפל בעבירות אלימות, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר"

תיעוד: ערבים השפילו חרדי והעלו ל'טיקטוק'
ערבי משפיל חסיד בעיר העתיקה צילום: מתוך טיקטוק

המשטרה עצרה שני קטינים תושבי העיר העתיקה בחשד שהשפילו אדם חרדי בירושלים. בתיעוד שהעלו לרשת החברתית 'טיקטוק' נראים השניים דרושים מהחרדי לנשק את ידיו ורגליו של אחד מהם. בשעה זו הם הדניים מובאים לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

הדיווח על התיעוד הגיע למשטרה אמש בשעות הערב התקבל דיווח על תיעוד שמופץ ברשת החברתית "טיקטוק" ובו נראה אדם, כשהוא מושפל על ידי אחרים בעיר העתיקה בירושלים, תוך שהם מתעדים זאת.

מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, החלו שוטרי מרחב דוד בסריקות מהירות בהכוונת מרכז השליטה של מחוז ירושלים (מבט 2000), במהלכן איתרו את המעורבים במעשה.

החשודים בני 16 ו-14 תושבי העיר העתיקה בירושלים, הועברו לחקירה במרחב דוד במחוז ירושלים ובשעה זאת, החשודים מובאים לדיון בבית המשפט.

במשטרה ציינו כי "משטרת מחוז ירושלים פועלת כל העת במרחבי הרשת לאיתור וטיפול בחשודים המבצעים מעשי אלימות, התעללות והשפלה".

"מחוז ירושלים של משטרת ישראל, ימשיך להיאבק בעבירות התעללות, אלימות והשפלה ולמצות את הדין עם המעורבים. תיעוד מעשים פסולים מעין אלו והפצתם ברשת החברתית חמורה עוד יותר, וידעו העבריינים– כי תיעוד המעשה רק יסייע בידי המשטרה בגיבוש ראיות, באיתור המעורבים, במעצרם המהיר ובמיצוי הדין עמם. נמשיך להיאבק בנחישות ולטפל בעבירות המבוצעות במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר", נמסר מהמשטרה.

טיק טוק השפלה העיר העתיקה ערבים חסיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד