כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי שקרא למרד ואנרכיה

נתניהו תוקף: "ההתנהלות של לפיד מסוכנת; חציית קו אדום"

ראש הממשלה המיועד נתניהו תוקף בחריפות את יאיר לפיד לאחר שקרא במכתב יוצא דופן לראשי הרשויות בישראל, שלא לשתף פעולה עם היחידה במשרד החינוך שתחת שליטתו של סגן השר המיועד אבי מעוז | נתניהו: "זאת חציית קו אדום. גם כשהיינו באופוזיציה, מעולם לא המרדנו נגד ממשלת ישראל"

נתניהו תוקף: "ההתנהלות של לפיד מסוכנת; חציית קו אדום"
נתניהו/לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מגיב היום (שישי) למבקרי הממשלה בתקשורת ובפוליטיקה ובייחוד לראש הממשלה היוצא יאיר לפיד שקורא לאנרכיה.

נתניהו פותח ואומר: "נבחרתי להנהיג את מדינת ישראל ואני מתכוון לעשות זאת בשליחותכם וברוח העקרונות הלאומיים והדמוקרטיים שעליהם חונכתי בבית אבי ושהנחנו אותי כל חיי". אומר ותוקף, "אני מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת בהנהגתנו. ההתנהלות של לפיד מסוכנת ופוגעת בדמוקרטיה".

עוד בנושא:

ראש הממשלה לפיד קורא לאנרכיה: "להחרים ולא לשתף פעולה"

לדבריו, "חייבים להשאיר את צה"ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי. בוודאי שאסור להמריד קצינים בכירים נגד ממשלת ישראל שקיבלה את אמון העם. זאת חציית קו אדום. גם כשהיינו באופוזיציה, מעולם לא המרדנו נגד ממשלת ישראל. לא עשינו זאת גם כשהממשלה היוצאת הקימה ממשלה עם נציגי האחים המוסלמים שמתנגדים למדינה יהודית ודמוקרטית, ששוללים זכויות נשים ועוד וגם לא עשינו זאת גם שהממשלה היוצאת רמסה נורמות דמוקרטיות בכנסת ובממשלה".

"ולכן אני קורא לאופוזיציה לנהוג באחריות. יש לנו מדינה אחת, צבא אחד ועם אחד. אסור לנו לפגוע בהם. באותה מידה אני דוחה את הטענות הכוזבות נגדנו. ממשלת ישראל בהנהגתי תשמור על הזכויות של כל אזרחי ישראל ותקפיד לנהוג מתוך ערבות הדדית ואחריות לאומית, כפי שנהגנו בכל הממשלות בראשותי".

"ונקודה אחרונה: מי שמוביל את מדיניות הממשלה הוא בראש ובראשונה ראש הממשלה. אני אנהיג את ממשלת ישראל לפי העקרונות הלאומיים והדמוקרטיים שהנחו אותי כל חיי, ובאמצעותם אפעל להבטיח ולשפר את חייהם של כל אזרחי ישראל- בלי יוצא מן הכלל".

בנימין נתניהו יאיר לפיד אנרכיה מרד אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד