כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חגגו עצמאות

חמאס זועם על הזמנת בן גביר: "תורמת לעידוד התוקפנות"

ארגון הטרור חמאס התייחס לפגישת בן גביר עם שגריר האמירויות בישראל. דובר חמאס אמר כי קבלת הפנים של השגריר האמירתי לבן גביר "תורמת לעידוד התוקפנות כלפי מסגד אל-אקצא". עוד אמר: "אנו קוראים לעצור את הלכידות הזו"

חמאס זועם על הזמנת בן גביר: "תורמת לעידוד התוקפנות"
איתמר בן גביר עם השגריר האמירתי צילום: באדיבות המצלם

ארגון חמאס התייחס לפגישת איתמר בן גביר עם שגריר האמירויות בישראל. דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, אמר ביום שישי כי "קבלת הפנים של השגריר האמירתי לבן גביר הפושע תורמת בעידוד התוקפנות כלפי מסגד אל-אקצא". עוד אמר אבו זוהרי כי היחסים האינטימיים של השגריר האמירתי עם ישראל חצתה את כל הגבולות, "אנו קוראים לעצור את הלכידות הזו".

איתמר בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מזל טוב לאיחוד האמירויות לרגל חגיגות יום הלאום. שמחתי להשתתף הערב בקבלת פנים בהשתתפות שגריר האמירויות בישראל, כך נראה שלום אמיתי".

כזכור, שגרירות איחוד האמירויות ערכה ביום חמישי האחרון טקס חגיגי לציון יום העצמאות ה-51 של המדינה. באירוע השתתפו מאות בכירים ישראלים ושגרירים. שגריר איחוד האמירויות, מוחמד אל חאג'ה, אמר בטקס כי "ישראל ואיחוד האמירויות התחילו משהו היסטורי, זה לא חלום ולא הופעה, זה דבר אמיתי, הסכמי אברהם מביאים יותר ביטחון, שלום מדע וטכנולוגיה". חאג'ה אמר בעברית לקהל הגדול "כולנו שייכים לאזור הזה. אף אחד לא רוצה ללכת לשום מקום".

השר לביטחון לאומי המיועד, ח"כ איתמר בן גביר, שנכח גם הוא באירוע בניגוד לפרסומים של כתבים כי "איחוד האמירויות חוששים ולא ישתפו פעולה עם בן גביר" אמר כי "בלי ויתורים ובלי כניעה, אפשר לעשות שלום עם הערבים".

 

 

איחוד האמירויות איתמר בן גביר יום העצמאות חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד