כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא נכפה עליו"

פרקליט המדינה לשעבר: "נתניהו מבין שמצבו המשפטי רע"

פרקליט המדינה לשעבר, משה לדור, הגיב למשפטו של ראש הממשלה המיועד בצל הקמת ממשלתו השישית: "אם הוא יורשע על שלושת האישומים המאוד מקלים שהוגשו נגדו, הוא יודע שמכאן ועד לבית הסוהר המרחק קצר". הוא ביקר את המהלכים של הקואליציה העתידית: "במדינת ישראל משנים את פני שלטון החוק ומערכת המשפט בצורה דרמטית"

פרקליט המדינה לשעבר: "נתניהו מבין שמצבו המשפטי רע"
משה לדור צילום: אורי לנץ, פלאש 90

משה לדור, פרקליט המדינה לשעבר, הגיב אמש (מוצ"ש) בראיון ל'חדשות 12' על מהלכי הממשלה הנכנסת בכל מה שקשור למערכת המשפט, וגם על משפטו של העומד בראשה, בנימין נתניהו.

"בעיקר בשנים האחרונות מפזרים בציבור ספין ומוליכים אותו שולל - גם עם המשפט של נתניהו וגם עם עניינים אחרים. זה לא שאין ביקורת, אבל הביקורת של אחרים היא סוג של ספין שמשודר בפריים טיים - תוך ניצול הסמכויות של מקריאי דפי המסרים של בלפור. הם מופיעים בטלוויזיה ומרסקים את אמון הציבור במערכת".

פרקליט המדינה לשעבר הוסיף כי "במדינת ישראל משנים את פני שלטון החוק ומערכת המשפט בצורה דרמטית, בדרך דורסנית וקשה ביותר. הראשון להבין את זה, הראשון שבנוי להתנגד לזה זה מר נתניהו. זו הייתה דעתו כל השנים, והנה הוא מסכים כנראה להקים קואליציה שהולכת יחד עם אלה שדוחפים קדימה את היוזמות האלה".

לדברי לדור "זה לא נכפה עליו", ותקף את ראש הממשלה המיועד. "מסיבה אחת חד משמעית ברורה - בניגוד לספין, הוא ועורכי הדין שלו מבינים שמצבו רע מאוד בתיק הזה. אם הוא יורשע על שלושת האישומים המאוד מקלים שהוגשו נגדו, הוא יודע שמכאן ועד לבית הסוהר המרחק קצר".

משה לדור פרקליט המדינה משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד