כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בלי אנגלית ובלי דרכון

עלתה על טיסה פנימית במקסיקו וגילתה שהיא בדרך לסיאטל

צעירה מקסיקנית טענה כי עובדי חברת תעופה אפשרו לה לעלות על הטיסה הלא נכונה שלקחה אותה לסיאטל במקום לעיר בתוך מקסיקו. היא מצאה את עצמה בדרך לסיאטל בלי דרכון מאחר וטסה בתוך מקסיקו

עלתה על טיסה פנימית במקסיקו וגילתה שהיא בדרך לסיאטל
מטוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

טיסת חזרה של אישה מקסיקנית הביתה לעיר הדרומית טוסטלה גוטיירס הפכה לאימה של חמש שעות כשמצאה את עצמה בדרכה לסיאטל.

מריחוסה גמבואה, בת 29, הייתה שלוש שעות בטיסה שלדעתה הייתה בין שתי ערים במקסיקו כאשר דיילת הגישה לה טופס הצהרת מכס של גבולות ארה"ב למילוי. וברגע של פאניקה הבינה גמבואה שהיא בעצם בדרך לסיאטל.

גמבואה טענה שעובדי חברת התעופה וולריס הפנו אותה להחליף קו בזמן שהמתינה לטיסה, ובדקו את כרטיס העלייה למטוס שלה פעמיים לפני ההמראה.

לדברי גמבואה, היא הייתה בשער ההמראה בנמל התעופה הבינלאומי של גואדלחארה בשבוע שעבר, כאשר דייל קרקע הורה לה לעבור לשער אחר לפני העלייה לטיסה. גמבואה אמרה שהיא הלכה לשער השני. איש צוות בשער בדק את כרטיס העלייה למטוס שלה ועדיין אפשר לה להיכנס למטוס הטס לסיאטל.

היא סיפרה שנוסעת אחרת תפסה את המושב שהוקצה לה וכי אחת הדיילות אף נכנסה פנימה, הובילה אותה למושב אחר, אך עדיין לא שמה לב לטעות, כך דווח ה'דיילי מייל'.

"באותו רגע הייתי מאוד בטוחה והתיישבתי, חיכיתי והם לא אמרו לי כלום, אמרה גמבואה. "הדיילת בדקה את כרטיס העלייה למטוס כדי לאשר את המושב לוודא שהוא נכון ולא אמרה לי כלום והטיסה המריאה".

לדבריה, כשעתיים מהנחיתה בסיאטל, אחת הדיילות ניגשה אליה ומסרה לה טופס הצהרת מכס על גבולות ארה"ב למילוי. לגמבואה לא היה מושג למה נועד הטופס וביקשה סיוע מדיילת מכיוון שהיא לא הצליחה להבין את האנגלית בטופס.

הדיילת הייתה בהלם כשנודע לה שגמבואה לא נושאת דרכון כי היא טסה טיסה פנימית. גמבואה אמרה שגילתה שהמטוס נוסע לסיאטל רק לאחר שהיא ביקשה עזרה מנוסעת לצידה. הצוות של המטוס מחברת 'וולריס' ביקש ממנה מספר טלפון כדי ליצור קשר עם משפחתה במקסיקו, ונתנו לה אישור המציין שהם מודעים לתקרית.

עם הנחיתה, אחד צוות של חברת 'וולריס' ליווה את גמבואה לשדה התעופה, שם תשאלו אותה צוות קרקע, וליוו אותה בחזרה למטוס. חברת 'וולריס' שילמה עבור טיסתה חזרה למקסיקו לעיר טוסטלה גוטיירס.

"אמרו לי שלא יהיה לי רישום, מה שאומר שזה לא ייחשב כעברה על החוק, ויש לי 24 שעות להיות בשטח זר ולחזור למקסיקו", אמרה. "שוטר ליווה אותי מהשער לדלת המטוס ולמושב שלי". גמבואה אמרה צוות הקרקע בנמל התעופה ממנו המריאה, ניסה לאתר את מקום הימצאה, והצליחו לגלות שהיא למעשה על המטוס הלא נכון.

מקסיקו ארה''ב סיאטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד