כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא מתכוון להתקפל

בנט לא עוצר: ממשיך לתבוע את פעילי הימין

אחרי שתבע את העיתונאי יאיר לוי, מאיים רה"מ לשעבר נפתלי בנט, לתבוע גם את פעיל הימין יגאל מלכה ודורש פיצויים | מלכה מצידו לא מתכוון להתפשר

בנט לא עוצר: ממשיך לתבוע את פעילי הימין
נפתלי בנט צילום: Marc Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ממשיך בגל מכתבי ההתראה לפני תביעה, כלפי עיתונאים ופעילים שפרסמו עליו דברים שלדעתו אינם נכונים. אך בשונה מהעיתונאי יאיר לוי שבחר להגיע מולו להסדר, מלכה מבקש להילחם בבית המשפט.

בשבוע שעבר פורסם בתקשורת כי ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שלח מכתב התראה לעיתונאי יאיר לוי, בו הוא מבקש שיסיר מיד ציוץ ברשת הטוויטר, שם נטען כי בנט שיפץ את ביתו מכספי הציבור, כשלפוסט צורפה תמונה כביכול של הבית לאחר השיפוץ. בנוסף דרש בנט כי לוי יפרסם נוסח התנצלות בראש הדף שלו, וכן תשלום פיצוי בסך עשרת אלפים שקלים.

לוי בחר להגיע להסדר, בעיקר כי הוברר לו שהתמונה שפרסם אינה נכונה, ולמרות שעשה זאת בתום לב, בחר להגיע להסדר, לקחת אחריות ולהתנצל כשהמתווך היה איש התקשורת ישראל כהן, שדאג שסכום הפיצוי יופחת משמעותית, בנט הודיע כי את הכספים יתרום לעמותה שתומכת במשפחות שכולות.

הבוקר גם פעיל הימין יגאל מלכה, קיבל מראש הממשלה לשעבר בנט, מכתב התראה לפני תביעה ובו התבקש למחוק את כל הציוצים שלו נגד בנט. לשלם עשרת אלפים שקל, ואת נוסח התנצלות לשים במשך 28 יום בראש הדף בטוויטר, בשונה מלוי שבחר להגיע להסדר ולא להתגלגל בבתי המשפט, יגאל מלכה אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא לא מתכוון להישמע לדרישותיו של בנט, וכי בכוונתו להילחם על מה שטען בציוצים, בבית המשפט, שם ידרוש מהשב"כ מסמכים המעידים כי אכן הארגון הוא שדרש מבנט לשפץ את ביתו לצורכי אבטחה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הממשלה לשעבר לא מתכוון להסתפק בלוי ובמלכה וכי בכוונתו לשלוח מכתבי התראה לפני תביעה לעוד שורה ארוכה של עיתונאים ופעילי רשת, ולצורך כך בנט מפעיל עורכי דין ותחקירנים.

נציין כי בסוף השבוע ראש הממשלה בנט התייחס לכך כי בכוונתו להמשיך לתבוע מפיצי דיבה נוספים וכך פרסם ברשתות: "האמת יוצאת לאור. כראש הממשלה נמנעתי מעיסוק בדיבה כי סברתי שתפקידי לספוג, ‏אך אני מבין כעת שאין ברירה: ‏הנושא אינו בנט אלא עתיד המדינה שלנו ועצם קיומה. ‏עלינו לכבות את מכונות הרעל אשר מזהמות את חיי כולנו. ‏אתרום את מלוא הסכום לעמותת אור למשפחות חללי צה״ל. מפיצי דיבה נוספים נתבעים כעת, וכך ייעשה מעתה. לא אשתוק יותר. אחים אנחנו."

נפתלי בנט יאיר לוי תביעת דיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד