ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
לאחר דבריו המבחילים

אילון מאסק: "אני אישית רציתי להכות את קניה"

אילון מאסק בעלי טוויטר והאיש העשיר בעולם הגיב על דברי הזמר האנטישמי קניה ווסט לאחר שחסם את החשבון שלו בטוויטר: "אני אישית רציתי להכות את קניה עבור השבחים שנתן להיטלר". אלכס ג'ונס, דמות משפיעה מהימין הקיצוני התנער מדברי ווסט

אילון מאסק: "אני אישית רציתי להכות את קניה"
טוויטר צילום: Pixabay

אילון מאסק התייחס אתמול (שבת) להשעיית הזמר האנטישמי קניה ווסט מטוויטר. כשנשאל מדוע חסם את חשבונו של ווסט, שהאנטישמיות שלו והערותיו "אני אוהב את היטלר" עלו לכותרות עם הסתה לאלימות, השיב: "פרסום צלבי קרס שברור שאינו טוב הוא הסתה לאלימות, אני אישית רציתי להכות את קניה, אז זה בהחלט הסית אותי לאלימות".

מאסק המשיך ואמר כי האנטישמיות של ווסט הייתה יותר מדי אפילו עבור חוקר הקונספירציות מהימין הקיצוני אלכס ג'ונס - שאותו כינה "די עצבני".

אלכס ג'ונס, דמות משפיעה בעולם תיאוריות הקונספירציה והימין הקיצוני, אירח את הזמר בתוכניתו Infowars יחד עם האנטישמי איש העליונות הלבנה ניק פואנטס, ביום חמישי האחרון, שני האורחים עלו לכותרות וגרמו לסערה במפלגה הרפובליקנית שבוע קודם לכן, לאחר שדונלד טראמפ הזמין אותם לארוחת ערב בביתו במאר-א-לאגו בפלורידה.

גם אלכס ג'ונס נמצא בחדשות מאז אוקטובר, בנוגע להליכים משפטיים. הוא חויב לשלם סך כולל של 1.4 מיליארד דולר פיצויים למשפחות הקורבנות של הירי בבית הספר סנדי הוק (קונטיקט) ב-2012, שלטענתו היה הונאה, ג'ונס פרסם כי הטבח בבית הספר בו נרצחו עשרות בכלל לא קרה, והמשפחות המציאו את הטבח כדי להביא להגבלת נשיאת נשק. ביום שישי האחרון הוא הגיש בקשה לפשיטת רגל אישית כדי להימנע מתשלום. עם זאת, הטלטלות אלו לא עודדו אותו לשמור על פרופיל נמוך.

טוויטר אילון מאסק קניה ווסט אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד