י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חודש הקניות הבינלאומי

חדש: קורס מסחר מקוון לנשים חרדיות

בחודש נובמבר אשתקד הוציאו הישראלים 1,205 מיליארד שקל על קניות באונליין • עולם המסחר המקוון שהופך לפופולרי משנה לשנה, סוחף גם יזמים חרדים רבים שנוהרים לתחום המסחר הדיגיטלי • לאור הביקוש הרב השיקו ב'ביזמקס' תכנית הכשרה ייעודית למסחר מקוון לנשים חרדיות

חדש: קורס מסחר מקוון לנשים חרדיות
אמזון צילום: unsplash

שופינג IL, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי הפכו את חודש נובמבר לשם נרדף של קניות באונליין. לפני נתוני שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), ההוצאה היומית הממוצעת של הישראלים בחודש נובמבר 2021, הגיעה לסכום שיא של 1,205 מיליארד שקל. 

אך לא רק חודש הקניות העולמי גורם לנו להוציא את האשראי מהארנק ולערוך קניות מהספה בבית. היקף המכירות המקוונות צומח משנה לשנה, כך לפי דו"ח של לשכת מפקד האוכלוסין של ארה"ב המפרסם כי ברבעון הראשון של 2022, מכירות במסחר אלקטרוני קמעונאי הכניסו כ-250 מיליארד דולר. 

הצמיחה הבינלאומית בסחר המקוון, יחד עם כניסת השימוש בדיגיטל בציבור החרדי, היוו זרז עבור חרדים רבים להיכנס לזירת הסחר המקוון. אתר החדשות האמריקאי 'BuzzFeed' מגלה כי 7% מכלל הסוחרים העצמאיים באמזון הינם תושבי השכונות החרדיות של ניו יורק. המסחר ברשת תפור למידותיו של המפרנס החרדי מהסיבה שהוא מאפשר לייצר הכנסה מכובדת המשתלבת עם אורח החיים היהודי. 

כעת מגיעה הבשורה שתאפשר גם לנשים בציבור החרדי, להיכנס לתחום. מרכז החדשנות 'ביזמקס', בשיתוף עם 'מרכז כיוון', השיקו בימים אלה את קורס השיווק ומכירות באמזון לנשים חרדיות. התכנית המצליחה שהכשירה עשרות גברים שכבר מצליחים לייצר הכנסה מכובדת, משיקה בימים אלה מחזור חדש ייעודי לנשים חרדיות.

"הגענו להבנה כי גם לנשים חרדיות יש את הכלים להצליח להשתלב בעולם המכירות הוירטואלי, ולכן אנו יוצאים לדרך עם קורס מותאם לנשים", אומר אליהו דינוביץ, מנכ"ל ביזמקס. "תכנית לימודים שכבר הוכיחה את עצמה מביאה את שיטות המכירה הידועות באמזון: 'פרייבט לייבל' ו'דרופשיפינג' ומשלבת לימודי תאוריה לצד עבודה מעשית", אומר דינוביץ.

"את המכירה הראשונה התחלתי עוד במהלך הקורס והיום - חצי שנה מהמכירה הראשונה - כבר הגעתי למעל 30,000 דולר הכנסות", מספר איציק גולדברג, בוגר המחזור הקודם לגברים. "כל זה התאפשר לי בעזרת הידע המקצועי שרכשתי בקורס יחד עם ליווי והדרכה מעשית מפורטת ביותר".

המחזור יפתח בשבועות הקרובים ויפעל במתחם 'ביזמקס'. הלימודים בקורס יעניקו לתלמידות את סל הכלים הרחב ביותר למכירות באמזון: מושגי יסוד בעולם המסחר המקוון, מחקר שוק למציאת רעיון לפיתוח, מציאת ספק ותקשורת נכונה, קניית סחורה, שילוח לאמזון ותמחור נכון של מוצר שיביא רווחים לאורך זמן. בנוסף, המשתתפות  תקבלנה ליווי לפתיחת חנות מקוונת באמזון ותבצענה כבר במהלך הקורס את המכירות הראשונות בשיטת ה'דרופשיפינג' המאפשרת מכירת מוצרים ללא השקעה כספית.

הקורס כולל 18 מפגשים, ויועבר על ידי סוחרים וותיקים ומרצים מהחברות המובילות בתחום האיקומרס בישראל. 

מסחר מקוון קניות באינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד