כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התקווה בארמון המלך

שר החוץ של בחריין: "נשתף פעולה עם כולם בממשלה"

שר החוץ של בחריין עבד אללטיף א- זיאני בתדרוך לעיתונאים ישראלים שמתלווים למשלחת הנשיא למאנמה: "אני מברך את ישראל על הבחירות המוצלחות ומצפה לעבוד עם ראש הממשלה הנבחר נתניהו שהיה בין האדריכלים של הסכמי אברהם"

שר החוץ של בחריין: "נשתף פעולה עם כולם בממשלה"
הנשיא הרצוג בפגישה עם שר החוץ של בחריין צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

שר החוץ של בחריין עבד אללטיף א- זיאני אמר היום (ראשון) בתדרוך לעיתונאים ישראלים שמתלווים למשלחת הנשיא הרצוג למאנמה, בירת בחריין: "אני מברך את ישראל על הבחירות המוצלחות ומצפה לעבוד עם ראש הממשלה הנבחר נתניהו שהיה בין האדריכלים של הסכמי אברהם".

שר החוץ של בחריין ענה לשאלות עיתונאים במשלחת: "ההרכב של ממשלה בישראל הוא עניין פנימי שלה ואנחנו נעבוד ביחד איתה בכל האספקטים האסטרטגיים. אנחנו מאמינים שראש הממשלה הנבחר נתניהו מאמין בשלום ובטח בעקרונות של הסכמי אברהם".

ירון אברהם דיווח בחדשות 12, כי השר הבחרייני נשאל איך יגיבו במידה ושר חדש בממשלה יחתור לשינוי בסטטוס קוו בהר הבית וענה: "נראה כשזה יקרה". והוסיף: "נשתף פעולה עם כולם בממשלה".

התקווה בארמון נשיא בחריין לכבודו של הנשיא הרצוג: צילום איתי בית און, מקליט: בן פרץ

הנשיא הרצוג כתב בחשבון הטוויטר: "מרגש לשמוע את המנון, התקווה על אדמת בחריין לצד המלך. עלינו לחזק את הברית עם בנות הברית שלנו לשלום ולפעול לצרף עוד ועוד עמים ומדינות למעגל השלום באזורנו. אינשאללה".

מחר ימריא הנשיא מבחריין לאיחוד האמירויות, שם יקיים פגישה עם השייח' מוחמד בן זאיד, יורש העצר ונשיא איחוד האמירויות, תהיה זאת הפגישה החמישית בין השניים.

הרצוג ובן זאיד נפגשו לפני שנה במהלך ביקורו הראשון של הרצוג באיחוד האמירויות ומאז שומרים על קשר, השניים גם ישתתפו בכנס החלל, שבו ייקח חלק גם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי.

 

 

 

 

 

יצחק הרצוג בחריין איחוד האמירויות התקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד