כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תגובה ראשונה ל'בחדרי'

הפרקליטה בתלונה נגד פעיל 'הליכוד': "לא איימתי"

העיתונאי אביעד גליקמן פרסם כי התובעת במשפט נתניהו ליאת בן ארי הגישה תלונה במשטרה נגד פעיל הליכוד רמי בן יהודה, שנראה בסרטון שואל היכן בנה של בן ארי | בן יהודה ל'בחדרי חרדים': "לא איימתי, רק ביקשתי שיוכיח לציבור מי הוא"

הפרקליטה בתלונה נגד פעיל 'הליכוד': "לא איימתי"
רמי בן יהודה צילום: באדיבות המצלם

כתב המשפט של 'חדשות 13' אביעד גליקמן פרסם כי המשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי, המשמשת כתובעת במשפטו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, הגישה היום (ראשון) תלונה במשטרה נגד פעיל 'הליכוד' רמי בן יהודה, שקרא בסרטון לחפש את הבן שלה.

בסרטון שפורסם מוקדם יותר על ידי כתב 'מעריב' בן כספית, נראה בן יהודה אומר: "הלו איפה הבן שלך? בואי תגלי לנו איפה הבן שלך נעלם. שווקי איפה נעלם? גברת בן ארי, תומר שווקי איפה אתה? אנחנו מחפשים אותך".

בתגובה לתלונה במשטרה, רמי בן יהודה אומר לכתב 'בחדרי חרדים': "כלל לא היה בכוונתי לאיים, אלא רק שאלתי איפה הבן של בן ארי, כי פורסם כי בבית משפט, הגב' ליאת בן ארי נשאלה, האם אותו בחור שנטען כלפיו כי תקף שוטר, הוא אכן בנה, ולכן גם אני שאלתי, איפה הבן שלה, בנוסף מספר אנשי תקשורת שואלים איפה הוא, אבל כלל לא היה בכוונתי לאיים, וברגע שהעיתונאי בן כספית אמר שהבן שלה התגייס לצה"ל ואם אכן הוא התגייס לצה"ל וזה לא אותו בחור שנטען כלפיו שתקף שוטר אז שיראה את פניו לציבור בכדי להוכיח זאת, זה הכל."

ליאת בן ארי תלונה במשטרה רמי בן יהודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד