כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

החשודים נחקרו וכלים הוחרמו: הכוחות פשטו על אתר הפסולת

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה ביצעה פעולת אכיפה ממוקדת כנגד עברייני פסולת בתחנה פיראטית ליד בת ים | במסגרת הפעילות נחקרו חשודים במקום, ובעל העסק זומן לחקירת המשך. עוד נתפסו במקום כלים ששימשו לביצוע העבירות

החשודים נחקרו וכלים הוחרמו: הכוחות פשטו על אתר הפסולת
המשאית שהוחרמה צילום: דוברות המשטרה

צוות האכיפה של המשטרה הירוקה של מחוז תל אביב במשרד להגנת הסביבה – בשיתוף משטרת ישראל, פרקליטות אזרחית מחוז תל אביב ושיטור עירוני בת ים – ביצע פעולת אכיפה ממוקדת כנגד תחנת מעבר לפסולת בניין שפעלה שלא כחוק. בחקירה סמויה נאספו ראיות והתקיים מעקב אחרי פעילות התחנה זה כמה חודשים.

התחנה הפיראטית הממוקמת בגבול שבין בת ים לראשון לציון, עבדה בלא רישיון עסק ושלא כחוק שמירת הניקיון. במקום נמצאו כלי ציוד מכני הנדסי (צמ"ה) ובהם שופלים, משאיות ומלגזות. אלו נתפסו לפי צווי בית משפט. במסגרת הפעילות נחקרו חשודים במקום, ובעל העסק זומן לחקירת המשך. עוד נתפסו במקום כלים ששימשו לביצוע העבירות. המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פתחה בחקירה פלילית.

מהמשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה נמסר כי פועלת תדיר, באמצעות הכלים העומדים לרשותה, למגר את התופעה של השלכת פסולת ושל הקמתן של תחנות מעבר לא חוקיות ברחבי הארץ. בין השאר בקיום חקירות סמויות ופעולות אכיפה כנגד העבריינים בשיתוף הרשויות השונות.

יוסי בר, מנהל המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה: "השלכת פסולת והפעלת תחנות מעבר פיראטיות מנוגדות לחוק, מובילות לפגיעה משמעותית בסביבה ומלכלכות את הטבע של כולנו. המשרד פועל באופן נחוש למיגור תופעת השלכת הפסולת ברחבי הארץ ונוקט פעולות אכיפה יזומות, באמצעות כל הכלים שעומדים לרשותו, כנגד העבריינים שמפרים את החוק ומזהמים את הסביבה".

 

פסולת המשרד להגנת הסביבה החרמת ציוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד