כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
באמצע דיג

פעוט נאכל חי על ידי תנין לעיני אביו

פעוט בן שנה נאכל בחיים על ידי תנין ואביו נפצע קשה במלזיה. הפעוט נחטף מהקאנו על ידי התנין בזמן שהאבא היה במסע דיג. האבא ניסה להדוף את התנין אך הוא נכשל והתנין שקע במצולות עם התינוק

פעוט נאכל חי על ידי תנין לעיני אביו
אילוסטרציה צילום: pixabay

פעוט בן שנה נאכל בחיים ואביו נפצע קשה מתנין בזמן שהם חתרו בנהר במלזיה. הפעוט נחטף מהקאנו על ידי התנין בזמן שהאבא היה במסע דיג ביום חמישי האחרון בשעות הבוקר. האבא ניסה להדוף את התנין הפראי אבל זה הכריע אותו בקלות.

האבא צנח אל הגדה עם פצעי נשיכה רבים, כולל פצע גדול בראשו. תושבי הכפר המקומי הצילו את האב בשנות ה-40 לחייו, אבל התנין כבר גרר את בנו למעמקים, כך דווחה התקשורת המקומית.

אביו של הפעוט בוכה על בנו

מאוחר יותר התנין הגיח על פני השטח עם גופתו המרוטשת ​​של הפעוט בלסתותיו אך שקע בחזרה במים עם הגופה. סומסואה ראשיד, ראש סוכנות הכבאות וההצלה אמר: "האב סבל מפגיעות חמורות בראש ובגוף. בנו עדיין נעדר ופעולות החיפוש נמשכות, האיש פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים".

משטרת מלזיה והמשטרה הימית הצטרפו לכוחות החילוץ בחיפוש אחר גופת הפעוט. גורמים רשמיים הזהירו את תושבי הכפר המתגוררים לאורך רצועת הנהר להישאר מחוץ למים בשל האיום של התקפה חוזרת. סומסואה הוסיף: "תושבים רבים שם מסתמכים על הנהר בגלל פרנסתם ולכן הם צריכים להיכנס למים, הזהרנו אותם מהסכנות הנוספות כרגע, ואמרנו להם להיות זהירים במיוחד כי סביר להניח שהתנין עדיין באזור".

תנין פעוט מלזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד