כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
תגובה הפוגעת באמון הציבור

"אלחם בשביל הצדק": הנהג מהתיעוד שחרך את הרשת משחזר ל'בחדרי'

יממה חלפה מאז פרסמנו הסרטון של הנהג שקיבל דו"ח על עבירת תנועה שלא ביצע ותגובת המשטרה שמסרבת להכיר בכך והתגובות ברשת מלאות בזעם | הנהג מספר ל'בחדרי' על המקרה ואומר כי יילחם להוציא את הצדק לאור בבית המשפט "המשטרה מתעקשת ופוגעת באמון הציבור"

"אלחם בשביל הצדק": הנהג מהתיעוד שחרך את הרשת משחזר ל'בחדרי'
עבירת התנועה שלא הייתה צילום: מתוך הסרטון

אמש פרסמנו סרטון מרתיח מהעיר פתח תקווה בו נראה נהג המבצע פנייה ואחריה עוצרת אותו שוטרת וטוענת בפניו כי לא נתן זכות קדימה לאדם שעמד בצד ימין וביקש לעבור במעבר החציה. אלא שבסרטון ממצלמת הדרך ניתן לראות בבירור כי במעבר החציה לא עומד אף אדם המבקש לחצות, הסרטון עורר גלים והביא למאות תגובות ברשת על כך שהמשטרה פועלת ב"שיטת מצליח". 

בתגובת המשטרה אמש, חזרה המשטרה על ההתעקשות שלה כי האדם אכן ביצע את עבירת התנועה שנטען כלפיו בדו"ח, במשטרה אף טענו כי הסרטון מוכיח כי העבירה בוצעה. יעקב, הנהג שקיבל את הדו"ח ההזוי מספר הבוקר ל'בחדרי חרדים' כי הוא מתכוון להילחם על כך בבית המשפט: "למרות שיום העבודה שאפסיד בכדי להתייצב בדיון שווה לי יותר מ-250 ש"ח, אני מתכוון להילחם בעוול של המשטרה בבית המשפט, מי יודע כמה קיבלו דו"ח כשלא ביצעו אף עבירה".

הנהג מספר על הדו"ח שקיבל, "כפי שרואים בסרטון, כשהשוטרת עצרה אותי הייתי בטוח שלא היה אף אדם במעבר החציה אולם כשהיא דיברה וטענה כי 'הכל מצולם' היא הצליחה לערער אותי וטענתי כי אני לא שמתי לב שהיה אדם וכנראה שטעיתי, היא שאלה אותי אם אני מרגיש טוב בשביל לערער אותי, מזל שלא ביקשה ממני לבדוק שאני לא שיכור כי אני לא רואה דברים. בהמשך כיביתי את הרכב את הסרטון נעצר אבל היא טענה שמאחר והיה לי עבר בחמש שנים האחרונות היא לא תסתפק באזהרה אלא תיתן קנס נמוך של 'רק' 250 ש"ח".

יעקב הוסיף, "הייתי המום שהמשטרה לא קיבלה את הערעור שלי, זה ששוטרת מתנהגת באופן שכזה ונותנת דו"ח על עבירה שלא בוצעה, ניחא, בכל ארגון וחברה יש בודים שאינם ישרים, אבל כאשר מגיעה תגובה רשמית מהמשטרה שטוענת כי הסרטון ששלחתי מוכיח את טענת השוטרת אני מבין כי יש כאן בעיה שורשית, אולי במשטרה סומכים על כך שאנשים לא ילכו למשפט בשביל 250 ש"ח".

נציין כי למערכת 'בחדרי' הגיעו מאז פרסום הסרטון עדויות וטענות נוספות על אנשים שקיבלו דו"ח באותה שיטה, על עבירה שלא ביצעו. אחד מהם מספר כי קיבל לפני כשבועיים דו"ח באותה המקום ואף מאותה השוטרת על אותה עבירה כשגם אז הוא בטוח כי אין ולא היה אף אדם בקרבת המקום. 

אם נתקלתם במקרה דומה פנו לכתובת המייל [email protected]

דוחות תנועה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד