כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הדרישה החדשה לתפקיד

מתיחות בין הליכוד לבן גביר: "גמגומים בקשר להסכמים"

ברקע הניסיון לסגור עם 'יהדות התורה', בליכוד נתקלים בקשיים חדשים מול 'עוצמה יהודית' - כאשר בשיחה מתוחה שהתנהלה אמש בין יו"ר המפלגה לנתניהו, הם הציבו דרישה לתפקיד מ"מ יו"ר הועדה לענייני חקיקה | בן גביר: "שמעתי פתאום זמירות אחרות שמעמידות בסכנה את יכולתנו"

מתיחות בין הליכוד לבן גביר: "גמגומים בקשר להסכמים"
איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הקשיים במגעים להקמת ממשלה: מתיחות בין יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר לליכוד בימים האחרונים, כשהראשון תקף על כך הצהריים (שני) בהצהרה לתקשורת, והציב דרישה לתפקיד חדש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש התנהלה שיחה מתוחה בין בן גביר לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ואיש אמונו, יריב לוין, במקביל לשיחות מול 'אגודת ישראל'. במהלך השיחה הטונים עלו בעקבות סירוב הליכוד למימוש חלק מדרישותיו של הראשון.

"לצערי בימים האחרונים אני שומע פתאום גמגומים בקשר להמשך ההסכמים ולמה שכבר סוכם ונחתם, ולמעשה למימוש המדיניות הזאת", אמר השר לביטחון לאומי המיועד, בפתח ישיבת הסיעה. "יש פרק של אידאולוגיה וישבנו ודיברנו עליו. יש פרק של עקרונות ודיברנו עליו, סוכמו דברים אבל פתאום יש גמגומים".

"אני מבין שזה בגלל הלחץ של התקשורת או סיבה אחרת אבל מה שבטוח שבחדרי המו"מ שאני נמצא בהם בלילות האחרונים שמעתי פתאום זמירות אחרות שמעמידות בסכנה את יכולתנו להתמודד עם האתגר", הוסיף בעקיצה.

בן גביר דורש בהסכם הקואליציוני המלא, בין היתר, חוק חסינות לשוטרים ושינוי הנהלים בפתיחה באש. בעקבות החשש שבהמשך נתניהו יביע התנגדות לחוקים שלו - יו"ר 'עוצמה יהודית' דורש את תפקיד מ"מ יו"ר ועדת שרים לענייני חקיקה.

איתמר בן גביר הליכוד משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד