כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כתב אישום: ירה לעבר אביו של בעל העסק

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד משה בן משה מתל אביב, זאת לאחר מעורב בסחיטה באיומים וירי באביו של בעל עסקים באור יהודה

כתב אישום: ירה לעבר אביו של בעל העסק
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד משה בן משה (34) מתל אביב, זאת לאחר שסחט באיומים וירה באביו של בעל עסקים באור יהודה.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רביד שיפמן, עולה כי בתחילת אוקטובר השנה, יזם בן משה מפגש עם נ.י שהנו בעל עסקים באור יהודה. במועד שנקבע הגיעו, למקום המפגש, בן משה עם דוד שדה קראסנופולסקי וספר נסרייב, אשר נשאו אקדחים ושימשו כנהגיו ושומריו. כשנ.י לא הופיע, נסעה החבורה לעסק שבבעלות נ.י והמנוהל על ידי אביו (המתלונן), שם סחטה החבורה בכוח את המתלונן, כדי להניעו לעזוב את העסק, תוך שהם תוקפים במכות אותו ואת חתנו שעבד עמו בעסק.

כשניסה המתלונן לברוח מפני החבורה, משכוהו בבגדיו, המשיכו להכותו והטיחוהו ארצה. בתגובה לתקיפתו שלף המתלונן מכליו סכין והתרומם. אז, שלפו קראסנופולסקי ונסרייב את האקדחים שברשותם ונסרייב ירה לכיוון הדלפק והמשיך וירה 2 קליעים נוספים ברגלי המתלונן. לאחר הירי, המשיכה החבורה ותקפה את חתנו של מהתלונן. לאחר האירוע, ברחה החבורה מן המקום, כשהם מותירים את המתלונן פצוע וחבול בשתי רגליו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד שיפמן כי: "קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון המתלונן ובנו ואת בטחון הציבור. חשש זה, בעניינו של המשיב, מתעצם שבעתיים נוכח נוהגו של המשיב (כפי שהוא מעיד על עצמו), להקיף עצמו כדבר שבשגרה בגברתנים חמושים עושי דברו ולהשליט אימה בכל אשר יפנה.

כנגד קראסנופולסקי ונסרייב הוגש כתב אישום כבר במהלך אוקטובר ואילו בן משה אשר נמלט בסמוך לאירוע, נתפס לאחר כחודשיים בבית מלון בשרון, בחדר שהוזמן תחת שם אחר. לבן משה יוחסו עבירות של סחיטה בכוח; תקיפה בחבורה כדי לבצע פשע וחבלה ופציעה בנסיבות מחמירות.

כתב אישום ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד