כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הח"כית החדשה לא עוצרת

יועצי נתניהו עברו בדיקת פוליגרף וזו הסיבה

לאחר שח"כ גוטליב האשימה אותם בהדלפת שיחה ביניהם לעיתונאי בן כספית, שני יועצי נתניהו עברו בדיקת פוליגרף ונמצאו דוברי אמת. הח"כית מעלה השערה איך בכל זאת התגלגל המידע אל כספית

צחי ברוורמן
צחי ברוורמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ החדשה בליכוד טלי גוטליב האשימה בסוף השבוע שעבר את יועצי נתניהו, צחי ברוורמן ואיקי כהן שהם אלו שהדליפו לעיתונאי 'מעריב' בן כספית את הבקשה שלהם ממנה להיות רכה בנאום הבכורה שלה, והיא השיבה להם מיד שהיא לא מקבלת מהם תכתיבים ותנהג ככל העולה על רוחה.

בעקבות אותה מתקפה, דווח הערב כי יועצי נתניהו איקי כהן וצחי ברוורמן ביצעו בדיקת פוליגרף מקצועית, שבה נמצאו דוברי אמת. כלומר שהתוצאות אימתו כי הם לא אלו שהדליפו לכספית את השיחה שהתנהלה בשש עיניים: גוטליב, ברוורמן וכהן.

עוד בנושא:

סוער בליכוד: החדשה תקפה את אנשי נתניהו

חברת הכנסת גוטליב הגיבה לדיווח ואמרה: "אחלה סולם לרדת מהעץ. ברוורמן ואיקי כהן עשו בדיקת פוליגרף,(שלא ראיתיה), ולפיה הם לא הדליפו לבן כספית את דבר שיחתם איתי בלישכה. עד כה ובמשך ארבעה ימים הם לא טרחו להכחיש זאת. כשלעצמי, הרבה יותר נורא אם דיברו על זה עם אדם אחר מסביבת נתניהו שיש לו ערוץ תקשורת לבן כספית". כלומר גוטליב מעלה כעת השערה כי השניים או אחד מהם שיתף מישהו בדבר השיחה והוא זה שכנראה הדליף זאת לכספית.

רק אמש אמרה חברת הכנסת בראיון ל'ערוץ 14': "לבקש ממני להיות 'רכה' ואז לרוץ לספר על זה ללא אחר מבן כספית.. מה עבר לצחי ברוורמן ואיקי כהן בראש כשנכנסו ללישכה רגע לפני נאום הבכורה בכנסת - לאלוקים הפתרונים. מה שבטוח הם יזהרו להבא".

טלי גוטליב צחי ברוורמן הדלפה לתקשורת בן כספית איקי כהן בדיקת פוליגרף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד