כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"בקשה חריגה"

"למרות הכאב העצום": מיקי לוי קבע מועד להחלפתו

מיקי לוי נענה ל-64 החתימות של מרכיבי הקואליציה הבאה להחליפו ביו"ר כנסת מטעמם והודיע על כינוס המליאה ביום שני הקרוב | לצד זאת הוא מותח ביקורת על ההליך שלדעתו נחשב חריג: "למרות הכאב העצום בידיעה שזו הכוונה של הקואליציה המתגבשת, אפעל בממלכתיות ובכיבוד רצון הבוחר"

"למרות הכאב העצום": מיקי לוי קבע מועד להחלפתו
במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שהושגו כלל 64 החתימות של הקואליציה הבאה לשם החלפת יושב ראש הכנסת מיקי לוי, האחרון מגיב ומצהיר כי יכנס את הכנסת ביום השני הקרוב כדי לבצע את ההליך ולממש את הבקשה, למרות שמדובר בבקשה לגיטימית לוי שוב מוכיח שאינו ממלכתי כפי שנטען כי נהג לאורך כהונתו ומכנה את הבקשה "חריגה", תוך שהוא מותח ביקורת על כך.

יושב ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי מסר הערב: "לפני זמן קצר קיבלתי בקשה חריגה של 64 חברי כנסת להעמיד על סדר היום הצבעה לבחירת יושב-ראש לכנסת ה-25. על כן, קבעתי כי ביום שני הקרוב 12.12 בשעה 16:00 עם פתיחת מליאת הכנסת תתקיים ההצבעה".

הליכוד מודיע: הושג הרוב להחלפת יושב ראש הכנסת

לוי מוסיף ביקורת: "לצערי, על פי הפרסומים בתקשורת, הבקשה החריגה לבחירת יושב ראש הכנסת שלא במועד השבעת הממשלה, נועדה לקדם חקיקה שתאפשר לאנשים שהורשעו ונידונו למאסר על תנאי, לכהן כשרים. למרות הכאב העצום בידיעה שזו הכוונה של הקואליציה המתגבשת, אפעל בממלכתיות ובכיבוד רצון הבוחר והמליאה תכונס על פי החוק ופסיקת בג"צ בעניין". כך לוי.

מוקדם יותר פרסמה דוברות הליכוד כי "כל סיעות המחנה הלאומי הגישו את החתימות להחלפת יו"ר הכנסת". וכי "במקביל, התקדמות משמעותית בשעות האחרונות להקמת הממשלה".

מיקי לוי יו''ר הכנסת יושב ראש הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד