כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הפשיעה בארה"ב

נעלב שהוא לא ברשימת 'המבוקשים' של המשטרה ונעצר

גבר שנמלט מהכלא והיה ברשימת מבוקשים תהה ששמו לא הופיע ברשימת המבוקשים. הוא נעצר לאחר שהגיב 'מה איתי?' לפוסט 'המבוקשים ביותר' של המשטרה בפייסבוק

נעלב שהוא לא ברשימת 'המבוקשים' של המשטרה ונעצר
רכב סיור של משרד השריף צילום: שריף מחוז רוקדייל

כריסטופר ספולדינג, בן 40 מג'ורג'יה ארה"ב, בדק ברשימת "המבוקשים" של מחוז רוקדייל של חודש נובמבר, וגילה כי הוא לא ברשימת המבוקשים, הוא זעם על כך שלא רשמו את השם שלו. הוא החליט לקחת את העניינים לידיים, ובאמצעות חשבון הפייסבוק האישי שלו, הגיב באומץ: "מה איתי?".

התכתבות העצור עם המשטרה בפייסבוק

תחנת המשטרה השיבה יממה לאחר מכן לאחר שבדקה אם החשוד מבוקש והשיבה: "אתה צודק יש לך שני צווים, אנחנו בדרך". מאוחר יותר שיתפה המשטרה צילום מסך של השיחה יחד עם צילום של תמונת המעצר של ספולדינג עם הכיתוב: "אנו מעריכים אותך על עזרתך בלכידתך".

האיש, שלבש קפוצ'ון וכובע אדום נעצר ונאזק, תחנת המשטרה הודתה לו על מעצרו שהיה "ביעילות". היו לו שני צווי מעצר שטרם טופלו בשל עבירה עם מאסר על תנאי.

כריסטופר ספולדינג שהזמין לעצמו משטרה

הרשויות פרסמו שכל חשוד שאינו ב"רשימת המבוקשים" אין זה אומר שהוא פטור ממעצר. הם אישרו שספולדינג לא נכנס לרשימת המבוקשים, מכיוון שהיא היתה רשימה של חשודים ברצח ותקיפה בנסיבות מחמירות.

שריף מחוז רוקדייל כתב בפייסבוק לאחר המעצר: "הרשימה שלנו מורכבת על סמך חומרת האישומים בלבד, העובדה שחסר מישהו ברשימה, לא אומר שיחידת המשטרה לא מחפשת אותו אם יש צו מעצר".

ארה''ב לשכת השריף פייסבוק חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד