כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חושש לחייו

אילון מאסק טוען שהסיכוי לחסלו "די משמעותי"

אילון מאסק האיש העשיר בעולם ובעלי טוויטר, טוען שהסיכון לחיסולו הוא "די משמעותי". הוא ציין: "הרשו לי לנסח זאת כך, למען האמת, הסיכון שמשהו רע יקרה לי, או אפילו ירי, הוא די משמעותי"

אילון מאסק טוען שהסיכוי לחסלו "די משמעותי"
טוויטר צילום: Pixabay

בצ'אט שנמשך כשעתיים של שאלות ותשובות ב"טוויטר ספייס", מנכ"ל פלטפורמת המדיה החברתית הענקית טוויטר, אמר למאזינים שהוא "בהחלט לא יעשה שום נסיעה עם מכונית פתוחה", הוא ציין: "הרשו לי לנסח זאת כך, למען האמת, הסיכון שמשהו רע יקרה לי, או אפילו ירי הוא די משמעותי", אמר. "זה לא כל כך קשה להרוג מישהו אם אתה רוצה, אז אני מקווה שהם לא יעשו זאת, והגורל מחייך במצב שלי, וזה לא קורה, אבל בהחלט יש שם סיכון מסוים".

בעלי טסלה והאיש העשיר בעולם הוסיף כי "בסופו של יום, אנחנו רק רוצים שיהיה לנו עתיד שבו אנחנו לא מדוכאים, איפה שהדיבור שלנו לא מדוכא, ואנחנו יכולים להגיד את מה שאנחנו רוצים לומר בלי לחשוש מפעולות תגמול".

"כל עוד אתה לא באמת גורם נזק למישהו אחר, אז צריך לאפשר לך להגיד מה שאתה רוצה" אמר. הגישה הזו הייתה ברורה מאז השתלטות מאסק על טוויטר בחודש שעבר. הוא החזיר חשבונות שהושעו בעבר, כולל הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, והכריז כי יעניק "חנינה כללית" לכל מי שלא עבר על החוק או עסק בספאם.

טוויטר אילון מאסק ספייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד