כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שעות לאחר פתיחתו

המפקד התרברב והאסיר המסוכן הצליח לברוח מהכלא המאובטח

אסיר כבן- 35 נמלט שעות ספורות לאחר שנציג הממשלה גזר את הסרט במתחם החדש של הכלא בברזיל. מפקד הכלא התרברב כי יש בטיחות מקסימלית בכלא. שעות לאחר מכן, האיש שפשעיו לא פורסמו כבר הסתובב חופשי ברחובות

המפקד התרברב והאסיר המסוכן הצליח לברוח מהכלא המאובטח
כלא שמור: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אסיר "מסוכן ביותר" נמלט מכלא חדש עם אבטחה מקסימלית יום אחד לאחר פתיחתו. המדינה בברזיל הוציאה מיליונים על בית כלא ממלכתי בפוז דו איגואסו, עיר במדינת פראנה בברזיל, כדי להוסיף אגף שיאכלס אסירים גברים, ופחות מ-24 שעות לאחר חניכתו ביום שישי האחרון, הצליח אסיר בן 35 לברוח, כך דווחה התקשורת המקומית.

מחלקת המשטרה הפלילית של פארנה מסרה כי האסיר נחשב לפושע מסוכן ביותר, תושב סאו מיגל דו איגואסו, עיר שכנה לפוז דו איגואסו. רק יום לפני כן, מפקד המשטרה הפלילית של פארנה אוסבלדו מסיאס מצ'אדו התרברב כי יש בטיחות מקסימלית בכלא. "הייתה מדיניות של ממשלת פארנה שהבטיחה יותר ביטחון לאוכלוסייה ולעיר פוז דו איגואסו", אמר בהודעת הממשלה.

שעות לאחר מכן, האיש שפשעיו לא פורסמו הסתובב חופשי ברחובות. המדינה שינתה מיד לאחר הבריחה את מעמדו של בית הכלא, והורידה את רמת האבטחה ממקסימום כפי שהוכרז קודם - לבינונית, שעות ספורות לאחר הבריחה.

המשטרה לא פרסמה כיצד הצליח העצור להימלט מהכלא, ומסרה כי הם חוקרים את הנושא. לאחר שנמלט האיש הוא נתפס מהר מאוד, המשטרה פרסמה על כך כדי לנסות להרגיע את החרדה של המקומיים.

בית כלא ברזיל בריחה מהכלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד