ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
ריצה עונשי מאסר

"רעה חולה": הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת נהג בבני ברק

בית המשפט האריך הבוקר את מעצרו של רוכב הקורקינט שתועד תוקף בקסדה נהג רכב בבני בברק - ביממה אחת בלבד | החשוד הורשע בעבר בעבירות אלימות ואף ריצה עונשי מאסר בפועל 

"רעה חולה": הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת נהג בבני ברק
תקיפת הנהג בבני ברק צילום: מתוך הסרטון, לפי סעיף 27א

גריגורי סטולוביץ', החשוד בתקיפת נהג הרכב בבני ברק, הורשע בעבר בעבירות אלימות, סמים והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו ואף ריצה עונשי מאסר בפועל.

סטולוביץ', שהכחיש את המיוחס לו וטען כי הוא לא התוקף, הובא הבוקר (שלישי) לדיון בבית משפט השלום בתל אביב - שהאריך את מעצרו עד למחר. 

בני ברק: הטיח קסדה בראשו של נהג - ונעצר | תיעוד

המשטרה טענה בפתח הדיון, באשר לאירועי האלימות בכבישים כי "מדובר ברעה חולה שפושטת בכל המדינה, של תקיפה על שימוש בדרך". נציג המשטרה הציג בפני בית המשפט את התיעוד שהופץ ברשתות החברתיות. "אני לא יודע על רקע מה תקף נהג אחר באמצעות קסדה", אמר. "החשוד נעצר בסמוך לזירת האירוע, עשו לו בדיקת שכרות ויצאה תוצאה שהיא הרבה מעל המותר. הוא נהג בקורקינט ללא רישיון. יש לו הרשעות רבות בנושא סמים ואלימות. החשוד נחקר ומכחיש הכל". 

אתמול עצרה המשטרה את סטולוביץ' בחשד שתקף נהג רכב ברחוב הבנים בעיר. בתיעוד שפורסם ברשת נראה הרוכב, ככל הנראה על רקע ויכוח בכביש, מוריד את קסדתו ולאחר שפתח את דלת הרכב - הטיח אותה בראשו של הנהג. בבדיקת נשיפון שנערכה לחשוד התברר כי הוא תחת השפעת אלכוהול.

עורך דינו של החשוד אמר בבית המשפט כי הוא "מכחיש וטוען שאיננו מזהה את עצמו בסרטון. נציג המשטרה יכול לדבר עד מחר על אופיין ייחודי לקורקינט. אני לא צריך לפרט כמה קורקינטים יש בגוש דן וכמה סבלים וארגזים יש. הדבר הראשון והבסיסי שצריך היה לעשות  אתמול זה לבצע עימות של שני המעורבים כשהם מצויים בתחנה"

מהמשטרה נמסר אתמול כי "התקבל דיווח במוקד 100 אודות רוכב קורקינט שניגש לנהג רכב ותקף אותו באמצעות הקסדה ברחוב בבני ברק ונמלט מהמקום. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות ואיתרו את החשוד בן 29 מבני ברק והוא נעצר לחקירה בתחנת בני ברק".

תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד