כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי הטלטלה

בחשד שרשם בנות מהמוסד המתחרה: משרד החינוך פשט על הסמינר החב"די

פקחי משרד החינוך פשטו הבוקר על סמינר 'בית חנה' בירושלים, בו לומדות חלק מבנות חב"ד בעיר | החשד נגד ההנהלה: רישום כוזב של תלמידות אשר עברו למוסד אחר | הרקע: ניסיון של ההנהלה לפגוע במוסד חדש שנפתח לבנות חב"ד בירושלים | הפרטים בפרסום ראשון

בחשד שרשם בנות מהמוסד המתחרה: משרד החינוך פשט על הסמינר החב"די
סמינר בית חנה צילום: google maps

פקחי אגף האכיפה של משרד החינוך פשטו הבוקר (שלישי) על סמינר 'בית חנה' בירושלים בו לומדות חלק מבנות חב"ד בעיר. הפקחים תשאלו את מנהל המוסד, הרב פרץ בלוי, החרימו ניירת, ועברו על רישומים, זאת בחשד לרישום כוזב של עשרות בנות וקבלת תקצוב בגינן שלא כדין.

לפי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', הרב בלוי, רשם בחודשים האחרונים בסמינר שבהנהלתו עשרות בנות שלומדות במוסד מתחרה, במטרה להיאבק במוסד ולקחת ממנו את התקציבים. לאור זאת, אגף האכיפה של משרד החינוך קיים בחודש האחרון בדיקה סמויה שהפכה הבוקר לגלויה.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי סמינר 'בית חנה' עבר בשנה האחרונה כמה טלטלות קשות. הטלטלה החלה כאשר בשנה שעברה הורים לבנות שלומדות בתיכון, אשר לא היו מרוצים, לטענתם, מהרמה הרוחנית המתדרדרת שלו, יזמו הקמת ועד הורים במטרה לשפר את המצב. הרב בלוי, לדברי ההורים, פתח במאבק גלוי נגד ההורים ולא אפשר את הקמתו של הוועד.

המצב החמיר עוד יותר כאשר בתחילת השנה נפתח מוסד מתחרה ורבות מבנות חב"ד בירושלים בחרו לעבור אליו. הדבר הותיר את כיתה ט' של בית חנה בהנהלתו של בלוי עם כעשרים תלמידות בלבד בעוד כארבעים עברו לכיתה ט' במוסד המתחרה.הרב בלוי, כאמור, סרב להשלים עם המצב ורשם את התלמידות אצלו.

הרב פרץ בלוי אישר בתגובה כי פקחי המשרד החינוך ביקרו הבוקר במוסד בראשותו: "מדובר בבקרות המתקיימות בכל בית ספר. הבקרה עברה בשלום".

 

 

בית חנה משרד החינוך רישום כוזב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד