כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שוד אלים בפתח תקווה

"איימו לירות בי": אשת העסקים נשדדה באקדחים שלופים | תיעוד

אלמונים שדדו הלילה את אשת העסקים רחלי יפרח, בפתח ביתה בפחת תקווה, תוך שהם מוציאים ממנה את שעון היוקרה שלה | יפרח טוענת כי למשטרה לקח כשעה להגיע לזירת האירוע: "התנהלות המשטרה הייתה שערורייתית. מפחיד להסתובב ברחובות" | המשטרה: "נשלחה ניידת בהתאם לתנאי הזמן ותיעדוף אירועים חריגים"

"איימו לירות בי": אשת העסקים נשדדה באקדחים שלופים | תיעוד
השודד עם אקדח שלוף צילום: מתוך הסרטון

רחלי יפרח, אשת עסקים מפתח תקווה, עברה אתמול (שני) שוד מזויין בעיר על ידי שני רוכבי אופנוע שארבו לה בחניון ביתה, בעת שהחנתה את רכב המרצדס שלה.

השניים שדדו ממנה שעון יוקרתי של חברת 'ריצ'רד מיל' בשווי מאות אלפי שקלים וחפצים יקרי ערך תוך שהם מרססים אותה בגז מדמיע ומאיימים עליה באקדחים שלופים. היא נאבקה בשודדים במשך מספר דקות והצליחה למנוע מהם לגנוב תכשיטים נוספים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום על ידי שכנים פתחו בחקירת האירוע.

"הלכתי לכיוון מעלית הבניין, ולפתע שני אנשים עם קסדות רצו לכיוון שלי", סיפרה רחלי יפרח לשמעון איפרגן באתר 'מאקו'. "ניסיתי לברוח לכיוון המעלית השנייה אבל הם רדפו אחריי עם אקדחים שלופים וחסמו לי את הדרך".

לפי יפרח, השודדים ידעו בדיוק מי היא ותיכננו הכול לפרטי פרטים ואף עקבו אחריה: "הם ידעו מי אני וחיכו לי בחניון כדי לשדוד ממני את השעון היקר שלי. אחד מהם צעק לי: 'רחלי תוריד את השעון מהיד', אבל סירבתי בתוקף ונאבקתי בהם במשך דקות ארוכות".

בהמשך דבריה שיחזרה את אשר אירע: "הם הצמידו לי אקדח לראש ואיימו לירות בי אבל המשכתי להתנגד. צרחתי צרחות אימה אבל אף אחד לא שמע אותי. הם אמרו לי לסתום את הפה וניסו לסתום לי אותו בכוח. אחרי כמה דקות של מאבק אחד מהם הוציא גז פלפל וריסס לי את הפנים. הוא נטרל אותי וחטף לי את השעון מהיד".


שעון היוקרה שנשדד

עוד סיפרה יפרח: "קרוב שלי שהצלחתי להתקשר אליו ולספר לו את אשר אירע, הזעיק משטרה ולקח לה שעה להגיע לזירת האירוע. באותן דקות השודדים יכלו לחזור ולחסל אותי. התנהלות המשטרה במקרה הזה הייתה שערורייתית. נלחמתי מול שני שודדים חמושים ולקח למשטרת ישראל שעה להגיע לאירוע. זה מטורף. מפחיד להסתובב ברחובות. אני מסתובבת עם תחושה של חוסר ביטחון שהחיים שלי כאזרחית הם הפקר. עברתי חוויה לא נעימה, מקווה שהמשטרה תפעל ותאתר את החשודים במהרה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות דיווח במוקד המשטרה אודות האירוע נשלחה ניידת למקום. בהתאם לתנאי הזמן ותיעדוף אירועים חריגים הגיעו שוטרים לזירה במהירות האפשרית. עם הגעתם פגשו במודיעים וערכו סריקות אחר חשודים במעשה שנמלטו מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה, גבתה עדויות ואספה ממצאים וראיות בשטח במטרה לאתר ולמצות את הדין עם המעורבים".

שוד שעוני יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד