י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בקרוב ממש

חבילה מדהימה: אשת חיל אחת תזכה בפאה, תכשיטי יוקרה ועוד

בהגרלת 'בית חם' שתתקיים בקרוב ממש, אתם בוחרים בחלום הרכב או בחלום החופשה או בחלום אשת חיל או בחלום האברך. הרבה חלומות וכרטיס אחד שמביא אתכם אל הזכייה

חבילה מדהימה: אשת חיל אחת תזכה בפאה, תכשיטי יוקרה ועוד
תכשיטי זהב צילום: unsplash

בעוד מספר ימים זה קורה, הגרלת החלומות הגדולים של השנה מבית 'בית חם' מסתיימת. ההגרלה המדוברת של השנה הקונספט החדשני של הגשמת חלומות מסתיים בימים הקרובים ואתם חייבים להיות שם. אתם חייבים לעצמכם את האופציה להגשים השנה את כל החלומות הגדולים שלכם או אפילו חלום אישי אחד.

לחצו כאן >>>>>והבטיחו את מקומכם בהגרלת החלומות של השנה

בהגרלת 'בית חם' אתם לא זוכים בפרסים, אתם מגשימים חלומות. מקבלים חבילה של זכייה שמגשימה לכם חלום. חלום אחד או הרבה חלומות? זה אתם בוחרים. בוחרים בחלום הרכב או בחלום החופשה או בחלום אשת חיל או בחלום האברך. הרבה חלומות וכרטיס אחד שמביא אתכם אל הזכייה.

חלום הרכב של 'בית חם' מעניק לכם רכב עם ביטוח לשנה ועוד מלא תוספות ופינוקים. חלום עונג שבת כולל שולחן שבת חדש עם שש כיסאות ומפיות וכל האביזרים שיהפכו את השבת שלכם לעונג אמתי. יש את חבילת הנופש המפנקת. יש את החבילה המדהימה של כל החלומות של אשת חיל. מתכשיטי יוקרה ועד קורס תסרוקות. גם לאברך יש את החבילה שלו: מחליפה ומחשב נייד עם אוצר החכמה ועד אוזניות לנגן, כולל כמובן את הנגן עצמו. בקיצור לכל אחד יש את החבילה שלו, את החלום שלו. לכם נותר רק לבחור. או בעצם אתם יכולים לבחור בכל החבילות כולם.

איך מגשימים את החלום אתם שואלים? זה פשוט מאוד. אתם רוכשים כרטיס הגרלה או חבילת כרטיסים עם בונוס מיוחד לכל חבילה. תורמים את הכסף להגשמת החלומות של מתמודדי הנפש שמשתוקקים לקבל את הטיפול המגיע להם.

איך מגשימים את החלום אתם שואלים? זה פשוט מאוד. אתם רוכשים כרטיס הגרלה או חבילת כרטיסים עם בונוס מיוחד לכל חבילה.  תורמים את הכסף להגשמת החלומות של מתמודדי הנפש שמשתוקקים לקבל את הטיפול המגיע להם. ועכשיו מה שנשאר זה להמתין להגשמת החלום האישי או כל החלומות כולם

בימים הקרובים החלון לחלום נסגר וההגרלה של 'בית חם' מסתיימת

לחצו כאן >>>>>והבטיחו את מקומכם בהגרלת החלומות של השנה

בית חם הגרלה שנתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד