כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נכנעו ללחץ הליכוד

יהדות התורה חתמה על נספח תפקידים

אחרי שהתעקשה לחתום על הסכם כללי בלבד, יהדות התורה מציגה ירידה מהעץ הגבוה בצירוף הסבר די משכנע מדוע חתמו הערב על הסכם נספח תפקידים מול הליכוד

יהדות התורה חתמה על נספח תפקידים
גולדקנופף וגפני עם לוין צילום: באדיבות המצלם

ראשי יהדות התורה חבר הכנסת יצחק גולדקנופף ומשה גפני חתמו הערב (שלישי) על נספח תפקידים מול נציג הליכוד ח"כ יריב לוין, למרות שתחילה סירבו ביהדות התרה לחתום על נספח נפרד והתעקשו לחתום על הסכם כולל.

לפי החלוקה: יצחק גולדקנופף - שר שיכון; משה גפני - יו"ר ועדת הכספים; מאיר פרוש - שר ירושלים ומסורת; אורי מקלב - סגן שר במשרד ראש הממשלה והתחבורה; יעקב טסלר - סגן שר הרווחה; יעקב אשר - יו"ר ועדת הפנים; ישראל אייכלר - יו"ר ועדת העבודה והרווחה; יצחק פינדרוס - יו"ר הוועדה לפניות ציבור.

כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים' עד הבוקר עוד סירבו ב'יהדות התורה' לחתום על נספח נפרד לתפקידים והתעקשו לחתום על הסכם כללי, רק הבוקר נכתב בביטאון 'דגל התורה' יתד נאמן כי "ההסכם הקואליציוני יחתם רק לאחר ההסכמות על הנושאים העקרוניים".

הערב נכנעו ב'יהדות התורה' לאור דרישת הליכוד, ובהודעה שנמסרה לתקשורת מטעם 'יהדות התורה' נכתב "מכיוון שהיה צריך לבקש ארכה מהנשיא, חתמנו כעת על כך שנושא התפקידים נסגר, ומחר תהיה ישיבה על הנושאים העקרוניים".

ב'יהדות התורה' מסבירים את ההבדל בין "נספח" למסמך שנחתם הערב ואומרים ל'בחדרי חרדים': "לא נחתם הערב שום הסכם וגם לא נספח להסכם כפי שנעשה עם מפלגות אחרות, עבור בקשת ההארכה אצל הנשיא היה צורך להבהיר שהסיכום בינינו לליכוד בעניין התפקידים הוא סופי בינינו ולא ייפתח על ידי הצדדים".

יהדות התורה משא ומתן קואליציוני הסכם קואליציוני יצחק גולדקנופף משה גפני מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד