כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מבזבזים בולים"

שגרירויות אוקראינה בדנמרק וברומניה קיבלו "חבילות מסוכנות"

מעטפות חשודות התקבלו בשגרירות אוקראינה בבוקרשט ובקופנהגן אתמול בבוקר. המשטרה ושירות הביון הוזעקו, המעטפות נאספו על ידי השירות החשאי לבדיקת מומחה. "הפסיקו לבזבז את זמנכם וכספכם על בולי דואר"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Unsplash

שגרירויות אוקראינה בדנמרק וברומניה קיבלו אתמול (שלישי) "חבילות מסוכנות", המשך הסדרה של חבילות חשודות שהתקבלו בדואר במשרדי הממשלה של אוקראינה בחו"ל, כך מסר משרד החוץ של אוקראינה בהצהרה.

הגורמים הרשמיים לא סיפקו פרטים על החבילות האחרונות, אך החבילות נשלחו לאחר שנשלחו לשגרירויות אוקראינה במספר מדינות "חבילות עקובות מדם" שהכילו עיני בעלי חיים, ולאחר מספר מעטפות ממולכדות שנשלחו בדואר לשגרירות אוקראינה בספרד, כולל לראש הממשלה הספרדי.

"מסע טרור והפחדה נפתח נגד שגרירויות וקונסוליות של אוקראינה", אמר שר החוץ של אוקראינה, דמיטרו קולבה, בהצהרה בפייסבוק, "לכל אלה שממשיכים לשלוח את החבילות האלה ולהטיל אימה על השגרירויות שלנו, בבקשה תירגעו והפסיקו לבזבז את זמנכם וכספכם על בולי דואר, לא תוכל להפחיד או לעצור אותנו".

דובר משרד החוץ האוקראיני, אולג ניקולנקו, כתב בפוסט בפייסבוק ביום שני כי 21 שגרירויות וקונסוליות של אוקראינה ב-12 מדינות קיבלו עד כה חבילות איומים. בתגובה, אוקראינה הגבירה את האבטחה בקונסוליות ובשגרירויות שלה, ופקידיה עובדים עם הרשויות כדי לחקור את החבילות, אמר.

שוטרים ויחידות לסילוק פצצות הגיעו לשגרירות אוקראינה בבוקרשט ביום שלישי לאחר שקיבלו קריאת חירום לפיה הגיעו כמה "מעטפות חשודות", כך דווח, אתר Digi24 הרומני.

יום קודם לכן טיפלה המשטרה בספרד בשלוש חבילות ספוגות דם ובהן עיניים של בעלי חיים. החבילות הללו הופנו לשגרירות אוקראינה במדריד, לקונסוליה בברצלונה ולקונסוליה במלאגה.

בשבוע שעבר, שגרירויות אוקראינה במספר מדינות אחרות, כולל קרואטיה, הונגריה, איטליה, הולנד ופולין, קיבלו גם "חבילות עקובות מדם" בדואר, כך לפי משרד החוץ של אוקראינה.

מלחמת אוקראינה רוסיה מעטפת נפץ רומניה דנמרק ספרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד