כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"לא פשוט"

תוך כדי חשד לפיגוע, קיבל קריאה לטפל בבנו

אלעד פס, פראמדיק מד"א הוזעק בעקבות חשד לפיגוע ירי שהסתיים בנס ללא נפגעים, תוך כדי קיבל קריאה מבנו שנפצע קל מאבנים שיידו מחבלים על רכבו | "לא פשוט שאתה נזקק לטפל בבן משפחה אבל לשמחתי הפציעות היו קלות"

תוך כדי חשד לפיגוע, קיבל קריאה לטפל בבנו
הרכב שנפגע מהאבנים צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א, אלעד פס הוזעק אמש (שלישי) בעקבות דיווח על חשד לפיגוע ירי סמוך ליישוב כרמל, שבנס התברר ללא נפגעים. תוך כדי הוא קיבל קריאה מבנו בן ה-19, שנפצע באורח קל מאבנים שיידו מחבלים. בנו המשיך בנסיעתו עד אשר חבר לאביו וקיבל סיוע רפואי על ידו.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 21:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על פצוע מידוי אבנים לעבר רכב, בכביש 556 סמוך ליישוב כרמל בדרום הר חברון. פראמדיק מד"א שהוזנק לאירוע הופתע לגלות כי הפצוע הוא בנו בן ה-19 שנפצע באורח קל משברי זכוכיות. הפצוע טופל על ידי צוות מד"א ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם פציעות בפנים ובגפיים. 

הרכב שנפגע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

פראמדיק מד"א, אלעד פס שטיפל כאמור בבנו סיפר: "התקבל דיווח על אירוע ירי בכביש סמוך ליישוב כרמל, יצאנו על מנת לסרוק ולבדוק אם יש נפגעים, כשהגענו ראינו את הרכב עומד בכניסה ליישוב הנהג סיפר כי ירו על רכבו במהלך הנסיעה אך הוא לא נפגע מהירי. בזמן התשאול התקבל דיווח נוסף על ידויי אבנים לעבר רכב עם פצוע בהמשך הכביש, דווח לי שמדובר בבן שלי, חברנו לרכב של בני וראיתי שהוא נפצע מהאבן וסובל מפציעות בגפיים ובפנים גם כתוצאה משברי זכוכיות".

"לא פשוט שאתה נזקק לטפל בבן משפחה אבל לשמחתי הפציעות היו קלות והוא קיבל את הטיפול הרפואי הנדרש, ולאחר מכן פינינו אותו להמשך טיפול רפואי בביה"ח סורוקה כשמצבו קל". מסכם פס.

פראמדיק יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד