כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"נפלו טעויות כבדות משקל"

אולמרט מתקפל: ישלם למשפחת נתניהו את מלוא הסכום

שבועיים אחרי שביהמ"ש קיבל את תביעת לשון הרע שהגישה נגדו משפחת נתניהו, ראה"מ לשעבר אולמרט החליט שלא לערער על פסק הדין וישלם את מלוא הסכום שהושת עליו לפצות את המשפחה

אולמרט מתקפל: ישלם למשפחת נתניהו את מלוא הסכום
אהוד אולמרט/בנימין נתניהו צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהפסיד בתביעת לשון הרע מול משפחת נתניהו, ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט לא יערער על פסק הדין. כך פורסם ב'כאן 11'. ההחלטה התקבלה בתום פגישה לילית בין אולמרט לפרקליטו. המשמעות היא שראש הממשלה לשעבר ייאלץ להפקיד בימים הקרובים את כספי הפיצוי, בסך כ-100 אלף שקלים, לטובת משפחת נתניהו.

מטעם עורך דינו של אולמרט, טמיר טיטונוביץ', נמסר: "למרות שלדעתנו נפלו טעויות כבדות משקל בפסק הדין, די לאולמרט בתוצאה הסופית. בפסק הדין לא זכה נתניהו לתעודת השפיות לה ייחל, אלא אדרבא – נקבע במפורש שהתבטאותו של אולמרט חרגה רק במעט מן הסביר. וחשוב מזה, בית המשפט העריך את כבודו של נתניהו ושמו הטוב ב-20 אלף שקלים בלבד".

לפני כשבועיים בית משפט השלום בתל אביב קיבל את תביעת לשון הרע שהגישה משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט. בפסיקתו אמר השופט כי "ההתייחסות כחולי נפש יכולה להשפיל", וקבע כי ראש הממשלה לשעבר יפצה את בני משפחת נתניהו בסך הכול ב-97.5 אלף שקלים כולל הוצאות.

אהוד אולמרט משפחת נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו תביעת דיבה דיבה ולשון הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד