כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
רוצה בהפלת המשטר

אחותו של חמינאי יוצאת נגד השלטון באיראן

אחותו של שליט איראן עלי חמינאי גינתה את אחיה ואמרה כי היא מקווה לראות בקרוב את הפלת המשטר. במכתב שפורסם בחשבון הטוויטר של בנה, אמרה כי משטרו של רוחאללה חומייני המייסד, ועלי חמינאי יורשו, הביא סבל ודיכוי לאיראנים

אחותו של חמינאי יוצאת נגד השלטון באיראן
הפגנות נגד המשטר באיראן צילום: צילום מסך

אחותו של שליט איראן האייתוללה עלי חמינאי, גינתה את "המשטר הסמכותני" של אחיה ואמרה כי היא מקווה לראות בקרוב את הפלת העריצות באיראן. במכתב שפורסם בפרסית ובאנגלית בחשבון הטוויטר של בנה, אמרה באדרי חמינאי כי משטרו של רוחאללה חומייני, מייסד הרפובליקה האסלאמית, ועלי חמינאי יורשו לא הביא דבר מלבד "סבל ודיכוי" לאיראנים.

היא המשיכה ואמרה כי לעם האיראני מגיע חופש ושגשוג, וההתקוממות שלהם לגיטימית. "אחי לא מקשיב לקול של אנשים ומחשיב בטעות את קולם של שכירי החרב שלו, הוא ראוי בצדק למילים חסרות כבוד וחצופות כי הוא משתמש בכוחו נגד המדוכאים", הוסיפה.

"פעמים רבות הבאתי את קול האנשים לאוזני אחי, אבל אחרי שראיתי שהוא לא הקשיב, ניתקתי את הקשר שלי עמו", כתבה אחותו היחידה של חמינאי לציבור, כך דווח ערוץ הטלוויזיה Iran international. היא הזדהתה עם המפגינים ואמרה: "אני מתנגדת למעשיו של אחי ואני מביעה את הזדהותי עם כל האימהות המתאבלות על פשעי המשטר, מימי חומייני ועד לעידן הנוכחי של הח'ליפות הרודנית של עלי חמינאי".

היא גם קראה למשמרות המהפכה ול"שכירי החרב" של חמינאי להניח את נשקם בהקדם האפשרי ולהצטרף לעם לפני שיהיה מאוחר מדי. בעלה של באדרי חמינאי הוא מבקר חריף של המשטר, ובתה נעצרה לאחרונה על שהביעה את הביקורת שלה, ושוחררה למעצר בית.

הפגנות באיראן האיתוללה עלי חמינאי משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד