י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קידום השלום והנורמליזציה

בניגוד לדיווחים: סמוטריץ והשגריר האמירתי נפגשו בידידות

ח"כ בצלאל סמוטריץ' נפגש עם שגריר איחוד האמירויות בישראל. השניים שוחחו על יחסי ישראל ואיחוד האמירויות ועל קידום השלום והנורמליזציה עם מדינות נוספות באזור. וזאת בניגוד לפרסומים בתקשורת הישראלית ובחו"ל כי איחוד האמירויות חוששת מסמוטריץ ובן גביר

בניגוד לדיווחים: סמוטריץ והשגריר האמירתי נפגשו בידידות
בצלאל סמוטריץ ושגריר איחוד האמירויות צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית ושר האוצר המיועד, נפגש הערב (רביעי) עם מוחמד אל-חאג'ה שגריר איחוד האמירויות בישראל. השניים שוחחו על יחסי ישראל ואיחוד האמירויות ועל קידום השלום והנורמליזציה עם מדינות נוספות באזור.

במהלך הפגישה שנערכה בלשכתו של ח"כ סמוטריץ' בכנסת וארכה כשעה אמר אל-חאג'ה לח"כ סמוטריץ' כי מאז הסכמי אברהם יש יחסים מצויינים בין איחוד האמירויות לבין מדינת ישראל וכי הוא צופה שהיחסים הללו ימשיכו לצמוח. ח"כ סמוטריץ' ואל-חאג'ה שוחחו גם על היחסים הכלכליים בין המדינות וקבעו להעמיק את הקשר הכלכלי בין המדינות.

הפגישה מגיעה בניגוד לדיווחים שונים בישראל ובחו"ל כי איחוד האמירויות חוששת מבן גביר וסמוטריץ, והסכמי אברהם עלולים להיפגע, הפגישה בין השניים מגיעה לאחר שבן גביר נפגש עם השגריר האמירתי בחגיגות יום העצמאות של האמירויות לפני מספר ימים בתל אביב.

חבר הכנסת סמוטריץ' אמר לאחר הפגישה כי מדובר היה בפגישה חשובה וכי על מדינת ישראל להעמיק את הקשרים הכלכליים שלה עם איחוד האמירויות. "שיתוף הפעולה הכלכלי בין המדינות מקפל בתוכו פוטנציאל אדיר לשני הצדדים ולאזור כולו, תוך ניצול היתרון היחסי של כל מדינה ויכולת תרומתה למדינה החברה", אמר סמוטריץ'.

השגריר כתב בחשבון הטוויטר שלו בעברית: "פגשתי היום את חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ ואת יעקב מרגי ואת יוליה מילנובסקי, תודה על קבלת הפנים החמה והשיחות הכנות. היה טוב לפגוש אתכם ואני מצפה לעבוד בסמוך לכל חברי הכנסת המכובדים ולהמשיך ולקדם את היחסים הבילטרליים".

איחוד האמירויות בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד