כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"בשוק הזה אפשר לעשות הרבה"

מנכ"ל החברה מגלה איך אפשר לחסוך ולא להעלות מחירים

ארז וינר, מנכ"ל חברת 'ויליפוד' התייחס לגל עליות המחירים שנמשך והדגיש: "אנחנו לא רק שלא מעלים מחירים - אנחנו מתחילת השנה בקמפיין גדול של מאבק ביוקר המחייה"

מנכ"ל החברה מגלה איך אפשר לחסוך ולא להעלות מחירים
אילוסטרציה צילום: unsplash

השבוע הודיעה רשת 'שופרסל' לאחר תקופה בה נמנעה מלהעלות מחירים, כעת היא צפויה לייקר חלק ממוצרי חברת תנובה. סביב מאבק הרשתות העליות המחירים של החברות הגדולות, ינון מגל ובן כספית שוחחו ברדיו 103fm עם תא"ל (במיל') ארז וינר, מנכ"ל חברת 'ויליפוד', אשר פרש את משנתו בנושא.

"אנחנו לא רק שלא מעלים מחירים, אנחנו למעשה מתחילת השנה בקמפיין גדול של מאבק ביוקר המחיה", הכריז וינר בפתח השיחה, והתייחס למודעה שפורסמה בעיתון בנוגע למחירים בחברה: "אנחנו חוסכים בפרסום כדי שיהיה לנו כסך לתת מחירים טובים לצרכן. סל של מוצרים, כולם מדברים על גבינה, תנובה, בסוף סל של מוצרים בסיסיים, אתה יכול לחסוך עשרות רבות של שקלים, לא אחוזים ודברים מתמטיים מסובכים, בקנייה פשוטה, אם אתה קונה גבינה צהובה של מחלבות אירופה, גאודה מהולנד או את המותג המוביל שזה אותו דבר, חסכת 8 ש"ח".

לאור אמירותיו תהה כספית: "אתה חושב שכל החזירים האלה אין להם סיבה להעלות מחירים?". וינר ביקש להבהיר כי "אני מסתייג מהשימוש במילה חזירים, כל החברות זה חברות פרטיות או ציבוריות שיש להן מטרה, גם אני מנכ"ל של חברה ציבורית צריך להשאיר ערך לבעלי המניות. גדלנו במכירות, לא גדלנו בשיעור הרווח, אבל בגלל שגדלנו במכירות גדלנו בסוף גם ברווח שאנחנו מביאים הבייתה - אפשר לעשות גם וגם".

"אני באמת מאמין שבעולם הזה, בשוק הזה אפשר לעשות הרבה. אני עושה מילואים, שם אני תורם לציונות, אני חושב שגם בעניין של יוקר המחיה ושל הצרכן הישראלי אפשר לעשות הרבה", אמר.

"אין פה שום דבר חריג"

בהמשך, התייחס וינר, לשעבר ראש לשכתו של הרמטכ"ל גבי אשכנזי, לרפורמות אותם רוצים לבצע בממשלה הנרקמת בראשותו של נתניהו. "קץ הדמוקרטיה?", שאל מגל, ווינר השיב בנחרצות: "ממש לא. אין פה שום דבר. אני יכול לתת לך רק מ־20 השנים האחרונות 3 דוגמאות רק השמות שונים. הכול כבר היה, העברת סמכויות, מינויים כאלה ואחרים, אין פה שום דבר חריג".

"אין שום דרמות. יש הרבה מה לתקן בכל הגופים האלה שלאורך השנים קרו בהם עיוותים. הממשלה הקודמת אישרה בנייה בשטחי C, שזה בניגוד להסכמים, לחוק הישראלי וכו'. הממשלה הנוכחית אומרת 'אנחנו ניקח את המנהל האזרחי משמאל לימין', המנהל האזרחי בסוף זה אנשי צבא, אנשים טובים. אני לא מתכוון שאנשי המנהל האזרחי אנשי שמאל", סיכם.

יוקר המחיה העלאת מחירים עליית מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד