י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ברקע חלוקת התפקידים

לייבל'ה סוגר שבוע משמח במיוחד עם כל הנייעס

והשבוע בלייבל'ה: הדו"ח שחטף ראש עיריית בני ברק משוטרת, בדיוק אחרי שראש עיריית ירושלים ספג דו"ח בעיר התורה; חבר כנסת לשעבר שטען כי הפסיק עם החשיש; הפגישה של ביבי ובבצ'יק בכנסת; הביטאון האגודאי ששכח את היום בתאריך; והח"כ שהמתין בתור של משרד הפנים עם ילדיו כאחד האדם

לייבל'ה סוגר שבוע משמח במיוחד עם כל הנייעס
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

לייבל'ה ציין השבוע שמחה גדולה, בדיוק בהילולת ה'בת עין' זכותו תגן עלינו, שהתגלה בשנים האחרונות ונודע בגודל צדקותו בעיר צפת עד שרבים נושעו בזכות הסעודות שנתנו ביום היארצייט והפך להיות מעין ר' ישעיה בן ר' משה של הארץ ולא רק.

השבוע שמע לייבל'ה ממישהו שהתבטא ואמר כי ישבו בשמיים רבי ישעיה'לה וה'בת עין' וראו איך עם ישראל מפריסים על חשבונם, עד שבא רבי נחמן ושלף את כולם. 

לייבל'ה שמוטרד מחוק הגיוס, סובל מנדודי שינה, וכך הוא מצא את עצמו בשעה 2.30 לפנות בוקר של יום רביעי בכניסה למשכן הכנסת, בזמן שמסך הנוכחות הצביע על כך שנתניהו, גולדקנופף ויריב לוין נערכים לקראת תפילת שחרית בנץ.

במסדרונות הכנסת הבחין לייבל'ה בראש הממשלה נתניהו מנהל שיחה ערה עם בכיר 'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק, שבימים האחרונים העתיק את מקום מגוריו למצודה לטובת חלוקת התפקידים באגודת ישראל והשלמת המו"מ.

נראה שבעיתון 'המודיע' היו מאוד מודאגים השבוע מגזירת הגיוס, ונראה כי זה הסיבה שבעיתון של יום רביעי שכחו איזה יום מדובר ושמו '??', ואף הגדילו לעשות וכתבו פר' רביעי פר' וישלח.

לייבל'ה שהגיע השבוע לשמחה באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק שמע על הדו"ח שקיבל ראש העיר ירושלים משה ליאון חביבם של גדולי ישראל מהפקח של גדולי ישראל אדיר מעטו שגרם למשבר מקומי בין ראשי הערים ויכול להיות שמעתה יישלל ממעטו התואר 'פקחם של גדולי ישראל'. 

אולי מידה כנגד מידה, פחות מ-24 שעות לאחר הדו"ח של ליאון, קיבל ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין דו"ח ממשטרת התנועה מאותה שוטרת ידועה האורבת בבני ברק לכל הרכבים. לייבל'ה מציין לשבחו של ראש העיר שלא אמר לשוטרת שהוא ראש העיר וקיבל את הדו"ח באהבה. 

את ח"כ יעקב טסלר מ'יהדות התורה' ראה לייבל'ה כאחד האנשים הפשוטים ממתין בתור במשרד הפנים בבני ברק יחד עם ילדיו. לייבל'ה לא בדק האם טסלר בא לדרכון או לתעודת זהות, מה שבטוח הוא בא בלי פרוטקציות.

לייבל'ה הגיע השבוע לשמחת בית קרלין סטולין בגני התערוכה בתל אביב וראה את מצעד הליכודניקים וחברי הכנסת של עוצמה יהודית במקום, כשהם כובשים כל חלקה טובה בשמחה הגדולה.  

לייבל'ה ראה את ח"כ בועז ביסמוט כובש את רחבת הריקודים בחתונה. כשהוא נשאל לזהותו על ידי אחד החסידים מחו"ל, השיב לו ביסמוט בנעימות והחסיד התלהב שעומד לפניו חבר כנסת. 

לאחר מכן ישב ביסמוט עם ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' שהגיע חבוש ב'שטריימל' כיאה לשמחה הגדולה.

בהמשך ראה את בכיר 'הליכוד' והשר המיועד ישראל כץ מצטרף לרוקדים במעגל בשולחן הכבוד. 

גם ח"כ ניר ברקת (מעניין האם יהיה שר בכיר בעקבות השלל הדל שנותר) נצפה בחגיגות של חתונת המוז'יניק. 

קודם לשמחה, לייבל'ה היה עסוק בדרמת הפארנצ'עס הגדולה במקום. לאחר שיוסי רוזנבוים, איש החסידות, פעל בכל המישורים לטפל בדרמה, העניין טופל על הצד הטוב ביותר. לייבל'ה ראה את רב המשטרה הרב רמי ברכיהו עומד על הטריבונות ופועל בעניין מול משטרת מחוז תל אביב. 

ומקרלין לבאיאן: לייבל'ה ראה בכניסה לשמחת השבע ברכות המרכזית בבאיאן את האדמו"ר מבעלזא מברך בחמימות את המפכ"ל החרדי ואיש החסידות ישראל ורטהיימר שסייע בכניסה להגעת הרבי.

רגע לפני סיום שמחת השבע ברכות לבן האדמו"ר מבאיאן, נצפה חבר הכנסת משה אבוטבול ומקורבם של גדולי ישראל יהודה חזן, מאחלים מזל טוב לאדמו"ר שבירכם בחמימות רבה מבימת הכבוד.

מחוץ לאירוע בר מצווה שנערך השבוע באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק, ראה לייבל'ה תמונה לא שגרתית של רבנים ראשיים: הגר"ד לאו הרב הראשי שהגיע לשמחה פגש באביו הגרי"מ רבה הראשי של תל אביב שהגיע לשמחה אחרת. הגר"ד לאו מיהר בכבוד אביו והשניים שוחחו זמן רב. 

בשיכון חב"ד בירושלים ראה לייבל'ה את החכ"ל מנחם לייזר מוזס בראיון בלעדי לרב'ה מברדיטשוב שבישר שלו שיכל להיות השר לענייני מירון. מוזס השיב כי הוא נגמל כבר מכל החשיש הזה. 

לייבל'ה הגיע בתחילת השבוע לשטוח את ליבו בפני ריבונו של עולם בכותל המערבי וגילה את הכוכב החרדי של היועצים הפרלמנטריים יוחנן הירש בתפילה חרישית. האם הוא התפלל לטובת התפקיד הבא של הבוס ח"כ עמיחי שיקלי? לייבלה' זנח את הציניות במקום הקדוש והתרשם שמדובר בתפילה ליותר לימוד תורה. 

יאיר נתניהו יצא השבוע לקמפיין צ'רידי אליו הצטרפו אישים נוספים, ביניהם, העיתונאי שי גולדן וח"כ גלית דיסטאל אטבריאן. לייבל'ה כידוע מתעניין ב'מאחורי הקלעים' והשיג את הוידאו שחושף מי עומד מאחורי בחירת שמו של יאיר נתניהו.

את ארל'ה סמט ראה לייבל'ה השבוע בציון הקדוש של ה'בת עין' בצפת שם נמצא ארל'ה במשך 24 שעות כשהוא מעתיר בתפילה כל העת. לייבל'ה לכד את סמט ברגע של השתפכות הנפש במעמד של ר' מיילך. 

לראשונה בגאורגיה: בחברת התיירות "כושר טורס" הכשירו את מלון ספוטניק שבבטומי לציבור החרדי. כבר היום נצפו במקום המפיק נטע לוין עם בעלי החברה בהכנות לקראת פרויקט ענק עם בעל המנגן בנצי שטיין.

הזמר והיוצר שולי רנד נצפה השבוע מהלך בשדרות ממילא בירושלים כשמכשיר הפלאפון בידו.

הזמר איציק חגירה, שחבק השבוע בת לאחר שנות ציפייה ארוכות, הגיע לשמח בשמחת חתן וכלה היישר מבית החולים. לייבל'ה מאחל מזל טוב מכל הלב, ומברך שיזכה לגדלה לתורה לחופה ומעשים טובים.

ולעדכונים מארה"ב: את נשיא מועצת גדולי התורה בארה"ב, הגאון רבי שמואל קמינצקי, ראה לייבל'ה במוצאי שבת ביציאה מהקונוונשן של 'אגודת ישראל' שהתקיים במדינת קונטיקט. ראש הישיבה נראה חוזר למעונו בפילדלפיה שבמדינת פנסילבניה ברכבו של מקורבו, העסקן מאיר ברנשטיין. 

את איש התקשורת השמרני-האמריקני בן שפירו ראה לייבל'ה במחיצת הגה"צ רבי ישראל אברג'ל, רב קהילת בני תורה המאיר לארץ שהגיע לביקור בזק במיאמי. בן שפירו שהגיע לשמוע שיעור של הרב, הגיע גם להתברך.

חתונת הנגיד לוזי אסטרייכר במונסי: לייבל'ה ישב לסעוד מכל טוב אמריקה עם הצוות המוזיקאלי הישראלי.

במונסי ראה לייבל'ה את מנהל מפעל החק העולמי, הרב אפרים פישל ווגשהל, מלווה את האדמו"ר מויז'ניץ ביציאה מביקורו אצל האדמו"ר מוזועהיל מונסי.

עדיין בארה"ב: לייבל'ה ראה את העסקן הרפואי הבכיר שימען ברוין שהגיע לניו יורק, מתברך בנשיקה חביבה מהרבי של כלל ישראל הרבי מניקלשבורג.

בשטיבלא'ך של ראדושיץ במונסי שבארה"ב, התקבצו יחד למניין שחרית נלהב, תושב המקום הזמר שלוימי דסקל וחברי מקהלת 'מלכות' שהופיעו בניו יורק השבוע. ליעבל'ה הצטרף למניין המוזיקאלי.

ולפני שהופיעה מקהלת 'מלכות' באירוע של ארגון 'לגדל' בויאלמסבורג, גילה לייבל'ה את פנחס ביכלר והפמליה, עם המלחין הערשי ויינברגר בבישול להיט חדש לזאנוויל...

את אברמי גולדשטיין ממלכות תפס לייבל'ה בG&G בבורו פארק מתחדש בקולקציה חדשה.

את אירוע ההתרמה השנתי של רשת הכוללים דחסידי בעלזא באנטוורפן, ציינו השבוע בדינר יוקרתי ומצומצם לנגידים ובעלי הון, בו גויס סכום עתק של כ-300 אלף אירו. המפיק ר' ארי פרקש, תועד יושב לו מאחורי הקלעים בקונטרול, לצד הצוות הישראלי של חיים וקנין מ-Visua-Live.

לפינת המזל טובים השבועית. רק בשמחות.

ברכת מזל טוב למ"מ ראש העיר אשדוד, אבי אמסלם, לרגל נישואי בתו השבוע בהשתתפות המונים. לייבל'ה ראה בשולחן הכבוד את האדמו"רים רבי ברוך אבוחצירא ורבי דוד חנניה פינטו, לצד יו"ר ש"ס אריה דרעי.

ברכת מזל טוב לחכ"ל אליהו ברוכי לרגל שמחת הולדת הנכדה הראשונה.

ברכת מזל טוב למשה פרלשטיין, משב"ק האדמו"ר מקרעטשניף, לרגל שמחת בר המצווה לבנו שמעון אהרון לייב שנערכה השבוע בשעה טובה.

ברכת מזל טוב לשמעון אליעזר טויסיג, משב"ק האדמו"ר מביאלא ב"ב, לרגל הולדת הבן. השלום זכר ייערך בליל שבת בבית המדרש ביאלא ב"ב ברחוב ירושלים.

ברכת מזל טוב לעסקן החשוב יוסף יצחק יעקובוביץ, מחשובי העסקנים בחצר חסידות צאנז, לרגל שמחת ארוסי בנו הבחור החשוב אברהם, שגם זכה לתואר 'מורינו' בחסידות. 

ברכת מזל טוב לשר התעסוקה החרדי וחבר מועצת העיר אלעד פיני גרוס, לרגל היותו סבא בשעה טובה לנכדה חדשה.

ברכת מזל טוב לישראל צישינסקי, מנכ"ל מוסדות 'פני מנחם', לרגל שמחת אירוסי בנו הבכור בשעה טובה ומוצלחת. 

ברכת מזל טוב לאיש החסד ארל'ה יקטר לרגל שמחת בר המצווה לבנו בשבוע הבא. 

ברכת מזל טוב לפיני פלאי, סמנכ"ל תפעול בעיתון 'משפחה', לרגל שמחת אירוסי בתו תהילה עם החתן החשוב נתנאל רוטנברג.

ברכת מזל טוב לישראל מאיר לרגל שמחת בר המצווה לבנו. בשמחה ראה לייבל'ה את הרב קלמן רוזנבויים, מנהל לשכת סגן ראש העיר אשדוד והמחנך והמרצה הנודע הרב נתן שיליץ, מחבר הספרים והנער איתי והרבי מספר. 

ברכת מזל טוב לעסקן הרפואי האשדודי יהודה שיש, לרגל שמחת הברית לבנו בשעה טובה ומוצלחת.

לייבל'ה רכילות חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד