כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
300,000 דולר

מיליארדר רוסי נשדד בביתו בזמן שהשתכר

מיליארדר רוסי אירח מכרים וחברים בביתו ויחד שתו לשוכרה, כשהתעורר בבוקר גילה כי "חבריו" גנבו ממנו כ-300,000 דולרים. הוא סיפר לאשתו את שאירע והתקשר למשטרה

מיליארדר רוסי נשדד בביתו בזמן שהשתכר
אילוסטרציה צילום: פלאש90

מיליארדר רוסי נשדד בסביבות 300,000 דולרים על ידי אנשים שהזמין לביתו לארוחת ערב. חלק מ"החברים" השקו אותו עד שהתמוטט ונרדם. בבוקר האוליגרך האלמוני, בן 45 תושב אזור רוסטוב, גילה כי נשדד. בתקשורת הרוסית המקומית הוא כונה איגור.

האירוע התרחש ב-4 בדצמבר, זהותו של האוליגרך נותרה עלומה, וכעת מאמינים שהעסקאות שהוא ניסה לעשות גם התבטלו, מכיוון שהוא נזקק למזומנים כדי לבצע אותן.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, האוליגרך שלח את אשתו ובתו לבקר את אימו לאחר שהיו מחוץ לעיר לצורך טיפול רפואי. בעוד האם והבת נחים אצל אימו, החליט האוליגרך לנצל את השקט ולהזמין חברים, שהזמינו חברים נוספים. יחד הם השקו אותו עד שהתמוטט ונרדם.

באופן מוזר המשטרה טוענת שהכסף פשוט הונח על מדף ולא הוסתר. איגור שהיה שתוי לא שם לב שיש אורחים נוספים בבית. כשהוא התעורר לבדו, הוא גילה כי כל המזומנים שלו נעלמו יחד עם עוד כמה פריטים.

ההערכה היא כי סך הכסף הגנוב עומד על כ-300,000 דולרים. הוא סיפר לאשתו מה קרה - כי אי אפשר באמת להסתיר סיפור כזה והתקשר למשטרה. איגור התפכח רק ב-6 בדצמבר, הוא היה לבד בדירה. האיש החליט לספור את הכסף שנותר והיה המום: היו רק 3900 דולר (כ-240 אלף רובל) על המדף, מתוך 300,000 דולר.

מיליארדר רוסיה וודקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד