כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הנוסח המלא

ביום ראשון: הקמת מצבה על ציונו של הגאב"ד

בתוך השנה להסתלקותו של גאב"ד העדה החרדית הגאון רבי יצחק טוביה וייס זצ"ל תתקיים הקמת מצבה ביום ראשון על ציונו במרומי הר הזיתים בירושלים. 'בחדרי חרדים' עם התמונות הראשונות מהמצבה שהוקמה

ביום ראשון: הקמת מצבה על ציונו של הגאב"ד
הגאב"ד הגרי"ט וייס זצ"ל צילום: שוקי לרר

בתוך שנת האבל על הסתלקותו של מרן גאב"ד 'העדה החרדית' רבי יצחק טוביה ווייס זצ"ל בעל שערי טוביה, יתקיים ביום ראשון מעמד הקמת המצבה על קברו במרומי הר הזיתים בירושלים.

המעמד יתקיים בראשות גדולי ומרביצי התורה הגאונים והצדיקים חברי הבד"צ העדה החרדית אדמו"רים ורבנים וראשי הישיבות, אשר גם יספידו ויעלו מזכרונו של הגאב"ד זצ"ל, הסעות מאורגנות יצאו מירושלים ומבית שמש כפי אשר יתפרסמו במודעות בימים הקרובים.

'בחדרי חרדים' מביא את תמונות המצבה בפרסום ראשון. 

מטעם בד"צ 'העדה החרדית' התפרסמה מודעה, בה נכתב: "הננו בזה להודיע לקהל הקודש כי הקמת המציבה על ציון המצוינת של רבינו הגדול גאון ישראל וקדושו מרא דארעא קדישא כ"ק מרן הגאב"ד זצ"ל בעל "שערי טוביה" בחלקת הנביאים בהר הזיתים תתקיים ביום א' פרשת וישב י"ז כסלו הבעל"ט בשעה 12:00 בצהרים בראשות ובהשתתפות רבותינו הגאוה"צ הבד"צ שליט"א".

עוד נכתב: "מטעם רבותינו הבד"צ שליט"א ישתתפו המוני בני התורה רבנן ותלמידיהון במעמד נשגב וקדוש זה".

לרגל הקמת המצבהה, יצא לאור הספר 'שערי דמעה', הספדים שנשמעו מפי הגאונים והצדיקים חברי הבד"צ ושאר המספידים בעת מסע הלוויה ההמוני בג' אב תשפ"ב, יממה לאחר הסתלקותו לגנזי מרומים בליל שבת קודש פרשת מסעי, הספר יחלקו חינם לכל המשתתפים, וכן יהיה ניתן להשיגו לאחר מכן בארץ ובעולם.

ספר זה הוא כרך ראשון מסדרת ספרי 'שערי דמעה' אשר בה יתקבצו כל ההספדים של אדמו"רים ורבנים וראשי הישיבות, מנהיגי העדה תלמידים ובני המשפחה, אשר הספידו את מרן זצ"ל בכל מקומות מושבותיהם בארץ ובגולה.

הרב יצחק טוביה וייס הקמת מצבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד