כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
במהלך החפיפה

סמוך לישיבה: אישום נגד הלקוח שתקף ספר - בגלל מים חמים | תיעוד

הנאשם זעם על השירות - היכה את בעל המספרה ואף גרם נזק כבד לרכוש • החשוד נמלט ונעצר זמן קצר לאחר קבלת התלונה • עם השלמת חקירתו על ידי המשטרה הוגש נגדו כתב אישום | צפו בתיעוד מהמספרה

סמוך לישיבה: אישום נגד הלקוח שתקף ספר - בגלל מים חמים | תיעוד
התקיפה במספרה צילום: באדיבות המצלם

המשטרה הגישה כתב אישום כנגד חשוד בתקיפה אלימה כלפי בעל מספרה הממוקמת סמוך לישיבת מיר, בשכונת בית ישראל בירושלים וגרימת נזק בשווי כספי רב שהסב הנאשם לרכוש המספרה.

לפני כשבוע ימים, עם קבלת התלונה כנגד החשוד, החלו חוקרי תחנת לב הבירה בחקירת מקרה האלימות תוך פעולות לאיתור החשוד במעשה שנעצר תוך זמן קצר והועבר לחקירה. מעצרו של החשוד הוארך לאחר מכן במשך מספר ימים ובהמשך שוחרר בתנאים מגבילים.

מחקירת המשטרה ועל פי עובדות כתב האישום עולה כי בתאריך 29.11 בשעת בוקר, הגיע הנאשם למספרה ברחוב חסידי קרלין בירושלים שם הסתפר. לאחר מכן, נענה הנאשם בחיוב להצעת הספר לחפוף את ראשו. מיד עם מגע המים בראשו, קם הנאשם וטען כי המים חמים מידי לטעמו והחל להשתולל במספרה, תוך שהוא מכה את המתלונן בראשו, כל זאת בזמן שהמתלונן מבקש את סליחתו של הנאשם אך ללא הועיל. בנוסף, החשוד השליך חפצים שונים לרצפה ואז עזב את המקום.

הנאשם לא הסתפק בכך ולאחר זמן קצר, שב למספרה כשהוא אוחז בידו תרסיס גז. המתלונן ביקש את סליחתו פעם נוספת, אך הנאשם המשיך לפגוע בו וריסס בפניו באמצעות התרסיס. מיד לאחר מכן נמלט הנאשם בשנית.

כאמור, אמש הגישה המשטרה בבית המשפט כתב אישום נגד החשוד בגין עבירות תקיפה, איומים והיזק לרכוש.

מספרה תקיפה ישיבת מיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד