ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"טרור ממלכתי מאורגן"

הודעה חריגה וחריפה של משרד החוץ הפלסטיני כלפי ישראל

על רקע ממשלת הימין הנכנסת: בהודעה שהפיץ החוץ הפלסטיני צוינה דאגת המשרד מ"העלייה באלימות כלפי פלסטינים". עוד נכתב בהודעה כי "ההפרות והפשעים של הכיבוש, מיליציית המתנחלים וארגוני הטרור שלהם משקפים בעיקר את פניו האמיתיות של הכיבוש ומהותו העוינת לאנושות, לשלום ולעמים"

הודעה חריגה וחריפה של משרד החוץ הפלסטיני כלפי ישראל
אבו מאזן צילום: Flash90

אתמול (שישי) הזהיר משרד החוץ הפלסטיני מפני "ההסלמה והאלימות נגד העם הפלסטיני". 

בהודעה שהוציא משרד החוץ הפלסטיני נכתב: "הכיבוש ופשעיו הם צורות האלימות הקשות ביותר נגד אזרחים לא חמושים, והמשכו מבסס גם את הצורות הקשות ביותר של האפרטהייד. המשרד מחזיק במדינה הכובשת באחריות מלאה וישירה לתוצאות הפרותיה ופשעיה נגד עמנו, אדמתה וקדושותיה, ומאמין שהסטנדרטים הבינלאומיים הכפולים מהווים מטריה להתמדה של ישראל וממשלתה בסיפוח ההדרגתי והשקט של הגדה המערבית הכבושה, כולל מזרח ירושלים".

"משרד החוץ והיוצאים מגנה בחריפות את פלישות הדמים המתמשכות של כוחות הכיבוש הישראלי ברחבי השטחים הפלסטיניים, אשר הותירו 4 קדושים בסילוואד ובג'נין, ועוד מספר פצועים ועצורים, בנוסף לאיום והפחדה. אזרחים חסרי הגנה בטוחים בבתיהם ובעסקיהם, לרבות ילדים, נשים, חולים וקשישים. אל-סון, ורואה בו טרור ממלכתי מאורגן ומדיניות ישראלית רשמית, לא רק בהפרת ההסכמים החתומים ובמרידה נגדם, אלא גם ניסיונות ישראלים מתמשכים לצלול את זירת הסכסוך לתוך ספירלה של הסלמה ואלימות במטרה להדיר פתרון מדיני לסכסוך ולברוח מזכויותיו", נכתב בהודעה.

משרד החוץ פלסטינים מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד