ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
רוכב נפצע בינוני

חשד: תאונת הדרכים בתל אביב - פיגוע טרור, שב"ח פלסטיני נעצר

רוכב אופנוע בשנות לחייו השלושים נפצע באורח בינוני, בתאונת דרכים שהתרחשה ביום חמישי האחרון בתל אביב | הנהג הפוגע, פלסטיני שוהה בלתי חוקי, נעצר והועבר לחקירת השב"כ | הערכה: מדובר בפיגוע על רקע לאמני | מד"א: הרוכב סבל מחבלות בגפיו ופונה לבית החולים איכילוב 

חשד: תאונת הדרכים בתל אביב - פיגוע טרור, שב"ח פלסטיני נעצר
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים שהתרחשה ביום חמישי האחרון בתל אביב, היא למעשה פיגוע על רקע לאומני. כך מעריכים במשטרה ובשב"כ בתום חקירת הנהג הפוגע, פלסטיני בשנות השלושים לחייו.

בתאונה, שהתרחשה ברחוב אברבנאל בתל אביב, נפצע רוכב אופנוע באורח בינוני. הנהג הפוגע, ששוהה בשטח הארץ בניגוד לחוק, נחקר במשטרה ולאחר מכן הועבר לשירות הביטחון הכללי, שם ממשיכים בחקירת הנסיבות.

מהמשטרה נמסר כי ביום חמישי האחרון, התקבל דיווח על אירוע תאונת דרכים בין רכב פרטי לרוכב אופנוע ברח' אברבנאל בת"א. רוכב האופנוע נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי. "מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי נהג הרכב הפוגע, הינו שוהה בלתי חוקי בן 31, והוא נעצר בחשד למעורבות בתאונה", מסרה המשטרה.

במהלך סוף השבוע, ציינו במשטרה, עלה חשד בשב"כ כי המניע לתאונה הוא לאומני, והחשוד הועבר לחקירה. מהמשטרה נמסר כי חקירת האירוע נמשכת.

התאונה התרחשה ביום חמישי מעט אחרי השעה 16:00. "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב פלורנטין בתל אביב", נמסר מארגון מד"א. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים".

פיגוע תאונת דרכים תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד