כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מחוץ לבית הכנסת

הפצוע משחזר: "עפתי באוויר חבר משך אותי והציל אותי"

הניצול מתאונת דרכים שנחקרת כפיגוע דריסה שהתרחשה ביום חמישי האחרון בתל אביב, משחזר את אשר אירע: "שוחחנו ממש מחוץ לבית הכנסת, הרמתי את הראש וראיתי רכב מאיץ לכיווני במהירות. הנהג הפוגע, ששוהה בשטח הארץ בניגוד לחוק, נחקר במשטרה ולאחר מכן הועבר לשירות הביטחון הכללי"

הפצוע משחזר: "עפתי באוויר חבר משך אותי והציל אותי"
גלעד תנעמי, הפצוע מהפיגוע דריסה בפלורנטין צילום: דוברות איכילוב

גלעד תנעמי, הפצוע מהפיגוע דריסה שהתרחש ברחוב אברבנאל בתל אביב, משחזר את אשר אירע. "בחמישי בצהריים אחרי שסיימתי עבודה פגשתי חבר מחוץ לבית הכנסת, שוחחנו ממש מחוץ לבית הכנסת, הרמתי את הראש וראיתי רכב מאיץ לכיווני במהירות, זה שהיה לידי, הבחור שהיה לידי לקח צעד אחורה, הצליח בקטנה למשוך אותי וזה הציל לי את החיים".

עוד סיפר ממיטת חוליו בבית החולים איכילוב: "עפתי באוויר, הוא המשיך עם הרכב והעיף את האופנוע שלי איזה 40 מטר, ואז הוא נתקע בעמוד, שמעתי שעצרו אותו, חשבתי שזה יושתק בחדשות, שמעתי שהמשטרה עצרה אותו, ברוך השם שהמשטרה תפסה, בעזרת השם נחלים במהרה ושיהיה רפואה שלמה לכל עם ישראל".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' מהמשטרה ביום חמישי האחרון, התקבל דיווח על אירוע תאונת דרכים בין רכב פרטי לרוכב אופנוע ברח' אברבנאל בת"א. רוכב האופנוע נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי. "מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי נהג הרכב הפוגע, הינו שוהה בלתי חוקי בן 31, והוא נעצר בחשד למעורבות בתאונה", מסרה המשטרה.

במהלך סוף השבוע, ציינו במשטרה, עלה חשד בשב"כ כי המניע לתאונה הוא לאומני, והחשוד הועבר לחקירה. מהמשטרה נמסר כי חקירת האירוע נמשכת.

בית חולים איכילוב בית כנסת פיגוע דריסה תל אביב שוהה בלתי חוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד